January 07, 2005

Cakor Dinding....

Dh masuk ari ke-5..lg 2 ari cukupler seminggu konfrontasi aku gan tokey TZM tuh..selama 10 bln berkenalan n 10 ari bertunang..ini ler konfrontasi yg paling lama..penah kami anjurkan...sblm nih, tk penah ler mkn ari..paling lama 2 ari pastu sms blk..tp skang..sms..call or mizcall pon tara...senyap sunyi cam dh mati!(ke betoi2 dh mati mamat tuh?) Aku?..biaseler ego..sama je la gan dia..tk anto pe2 pon..tunggu je dia wat 1st move..jika genap 7 ari dia degil gak..nk lanjutkan konfrontasi..aku ok jer w/pon terpaksa cakor dinding hehehehhe..bley ler kembali mengganas gan cik kuntum..teman cik kuntum date gan chatters ker..jenjalan gan cik kuntum or contact back my 'chat friends'...mungkin akan wat 'comeback',who know :p..idup musti diteruskan chik min?

orang lelaki nih bile dh jd milik dia tuh..bkn nk treasure...wat tk peduli lg ade ler..maklumlah,kita nih ppuan..ibarat mentimum (bkn yg yati dok main tu ek?)..lelaki tuh durian..mentimum nih digolek kemana pon gan durian dia gak kene lenyek gan duri..terluka!!!..hati dan perasaan nih cam kaca..sentuh sikit pon leh retak..hembus skit bley goyang..saat genting cam nih, lg nk wat hal..aku ade perkara nk bincang gan toke TZM tuh..melibatkan mase depan tp dia masih dok menyepi kt office PM tuh..wat2 sibuk ler kunun2..terpk gak nk tepon sekutu aku kt sana tp hesitate sb kang diaorang tau lak this small problem involving me n him..malu teman pah hehehheh...nk ngadu gan parent tp segan ler..kalu abah gan mak tau punca konfrontasi nih musti aku gak yg kene marah..bkn toke TZM tuh..walhal aku nih anak dara diorg tp mamat tu gak yg menang..family aku dh terover suke kt dia..maklumlah bakal menantu sulung..tp aku? aku nih tgh benggang giler tau..byk mende nk pk..nk bermanja or merajuk pon tk bley ke? dgn sape lg aku nk bermanja or merajuk kalu tk gan org tersyg kan chik kuntum....atau nk suroh aku carik other shoulder to cry on?!!(let me think....sape ek?)

tp ade gak kebaikannya bile konfrontasi nih...lebih byk masa kt umah n frens..lebih byk masa utk aktiviti sendiri..lebih byk mase utk mkn kfc heheheh...lebih byk mase utk tido (lps solat magrib ingga pg)byk gak ler kebaikkannyer..tp tentu cik kuntum boring sb ganggu dia mlm2..asek2 gugur rambut minah tuh aku dok anyam memlm buta..maklumlh nk cako dinding..kuku teman pendek maka pindahkan ler ke rambut cik kuntum hehhehehe..sronot, ade stim skit!

ujung minggu nih tentu tk date sb tgh konfrontasi..so nk g mane ek?


layan lagu jiwang minggu nih..sori, terjiwang karat!

No comments: