February 02, 2005

Dugaan Semakin Banyak...

Fuhh..lega woit smlm cuti hehehhe..byk mende leh wat ek?..smlm cuti hari wilayah..jd aku di putrajaya nih pon terlibat ler sama..sambutan tk meriah sb menghormati mangsa2 tsunami..jd cadangnya dok umah jer le, basuh kain!

at office nyah akak bz..jd minggu lepas mmg aku bz..memanjang hilang cam biskut chip more dr off..bile blk je..diorg pakat2 perli aku ilang..nk soh wat keje tk de kt meja..ala, ini time aku..time korang tuh memanjang je tak de..bile aku, reti lak nk bising2..give n take ler..aku cover korang...korang cover aku lak...jgn le dengki mendengki..ekau dh lupo adat rosam kita?

smua dh settle..cuma nk wat persiapan lak wat pala aku gan toke TZM pening lalat..aku nk wat biasa je..tk yohler bertuko baju ingga 10 psg..rimas ler!..aku tk berapa gemor reramai org nih..nk naik angin jer..sb tuh kalu time shopping pon tk suke jln siang2..n ramai org..bio mlm..sejuk skit..org pon kurang..dpt ler pilih brg gan tenang dan rasional, chewahh...:P..emmm..cadar or mende remeh temeh aku tk bley pon lg..smlm survey gold pendant..fuyoooo...juling bijik mato toke TZM tuh bile tgk tang harga..tu ler..aku dh kate..anak dara zaman skang nih,tk sama gan dulu nyer..kene le kuar duit lebey skit..as an investment..untungnyer boleh digunakan sehingga akhir hayat...toi tak chik kuntum?

emmm..betoi le kata org makin dekat tarikh...makin byk ujian di alam bertunang nih..ade je some small thing jd..dulu tk pernah bergado..skang nih, salah ckp sikit je..emosi tk stabil..terutama aku ler..entah ler..aku makin kerap merajuk..n menahan ayo mata dr jatuh ke pp..(chesshh...hilang macho mck tau..)..ujian kot? sama ade we can hold each other tightly..and let the tornado just past between us..i dun know if i'm that strong..this is my 1st love story..kind of..time run too fast..kejap sgt..this 8.3.2005..cukup 1 yrs aku kenal toke TZM ni..tk master lg gan perangai or memahami isi hatinya..tk tau ler dia..pala otak aku nih kalu pk tuh..memanjang yg negatif..letih mamat tuh nk layan..skang nih, dia lak yg kene penyakit aku tuh hehehhe..fobia tk tentu psl..byk ujian betoi di alam darah manis nih..mak tulung!

did i choose wrong path? do i hv to pay the price?

No comments: