May 07, 2004

Tak tido-tido..


Warghhhh...mengantuknyer..warghhhhh, sebijik spesis hippo mulut aku la nie..akekekekeke..mengantuk siot tp mata ni tk nk pejam2 dari smalam..badan dh masuk angin ni...dok loya2 je dr tadi..tk cukup tido..la, mmg tk tido pon..:p..banyak mende aku buat mlm td..after midnite je mata aku jd terang smula..terkebil2 aku dok tenung dinding..kengkawan lain smua dh slmt..aku je tingai dok layan blues sorang2..sambil dgr discman..(my mashi, aku dh beli discman idaman ati tuh..)biase le layan sentimental nyer lagu..The Greates Love Song Of All..163 MP3..baru je nk pejam mata msg aku berbunyi..terperanjat kodok la sat akak nyah!..ingatkan pe la..upe2nya Si Dimah ajak aku nengok movies mlm nie kat IOI Mall Puchong..maleh la, budjet makcik dh lari la..ni kene x-tra money tuk kursus kat kluang tuh..mane leh enjoy2 kang tk cukup duit kena lak pinjam gan cik kuntum..segan aku!..g lah ko sorang2 minah oit..lebih baik aku layan tido kt umah, kada' tido mlm smlm akekekekekee..bile mate dh terang mula la carik aktiviti nk dibuat..so, mlm td aku dok la gotong royong sorang1 kemas bilik, almari baju, rak novel, rendam baju, sapu sampah (fuyooo..tk sangka makcik leh clean up, tentu Yati tk caye tatkala melihat kebersihan bilik makcik nie..aekekekekekek)tp mate tk gak pejam..alih2 kul 5.15 aku dok buat sarapan..sb tk tau nk buat pe lg..aku masak la meehoon goreng..kendian mandi n solat subuh..pastu kejut diorg bgn..tp mata still terang benderang like lampu jln kt putrajaya nie..:P..utk ari nie aku dpt kalahkan Aya dlm pertanding siapa siap dress dulu...hehehehe..bangga siottt..aku x de selera nk mkn sarapan so bawak lah bekal ke off..mkn ngan staff orait skit..akekekeke..smua pakat2 bawak bekal kecuali Cik Minie sb ari nie dia cuti..tunang dia nk dtg n balik sesama ke kluang..pe lagi dating arrr..biasele, lama tk jumpa..lepaskan ghindu la sat tuh!

Emmm..mlm nie kene tido puchong, Cik Kuntum takut tido sensorang..abg n kak ipar dia blk sb ade kematian..innalillah...al-fatihah, abg ipar diorg meninggal eksiden..sian, tinggalkan anak 5 org-kecik2 lak tuh..siap kembar pon ade..iksh...iskh..sedeynye..semoga isteri arwah tabah menghadapi masa depan, insyaAllah rezeki anak2 tkkan kemana..sok, lak aku joint perhimpunan Hari Buruh kt St.Bukit Jalil..mewakili UPE,JPM ngan cik kuntum n my officemate, pastu ahad mungkin ade keje skit kt umah untie..tk jd nk g UITM Segamat..budget den lari..kena la inform Adik yg aku tk jd g..heheheheh..kecewa lah minah tuh..tp nk buat lagu mane..kakak dia ni tk jd jutawan..kena la bawak bersabo, cian Awa ek??!!mungkin ade insan lain juga kecewa?

Sat agi nk ikut cik kuntum g umah K.Zhu..lepak2 n romen anak dia tuh-Naqib, I'm comingggg....yehaaaa!!

'sekali tertipu, selamanye tk kan percaya kan Aya?'

No comments: