May 26, 2004

Panasnyer meja bulat AJK Kursus

Fuyoooo..paneh sungguh meja bulat AJK induksi ari nieh..aku pon tk tau la lagu nie leh jd..paneh!!..memasing menunjukkan sikap tk pueh ati kt memasing..aku lak yg jd tetengah nie dok perati la..terkebil2 tk paham apa kejadahnya masalah diorg nieh..AJK ngan AJK dok fight..majlis nk berlangsung..tp kata sepakat tk de..memasing nk tunjuk kuasa memasing..awat la diorg nie..iskh..iskh..pening aku sebagai MC utk majlis tuh nk dptkan maklumat..sorang kate cam nieh..sorang kate cam nie..pasangan aku en azhar lak ilang cam biskut chipsmore..kejap ade, toleh sat..tk de..iksh...iksh...aku pon buat deq je la..dok diam2 tulih skrip sendiri tuk majlis tuh..kalu dia nk joint aku kasi jela isi yg dh siap tuleh nie..

Alhamdullilah, majlis berjalan dgn tenang n lancar..nothing bad happen..aku jd mc ngan minah kecoh nie, Si linda budak satu kursus ngan aku..so, the show begin!..biasele dgn control macho nyer aku dok uruskan majlis tuh..at least i'll do my best..AJK yg tgh hot memasing dok cover line..jln kan tugas ngan baik sekali...kalu dr dulu cam gitu kan baguih..tk de le dok bergaduh2 nie..settle masalah!makanan memg banyak..sate ade, nasi goreng cina,ayam goreng rempah,meehon goreng,nasi impit,buah'an n puding..air sirap oren, sedap je la..pe lg aku dok belasah la lps majlis tamat..gemukla aku kursus nih....mesti org pejabat dok kate aku blk nnt..lantaklah, peduli pe aku!..kitaorg juga ade majlis pertukaran hadiah, aku dpt hadiah bekas garam tembikar dr en.azizul..ok gak, ade value..tk sangka dia pandai gak carik hadiah..taste dia cam ppuan..cara balut hadiah pon ok je..heheheheh,pe2 pon sronok gak mlm nie..jemaat peksa, tp aku tk study lagi..sok2 la, study ngan diaorg..nota dh berlambak fasilitator beri..tingai nk bace je..tgklah, rajin nnt aku bacela..heheheheh!!

emm...awatla ko jg lagu tuh Oya? pe la adik aku nie..:((.tingaikan je mamat tuh, ko tk rugi pe2 pon..carilah org yg cayang kite,tingaikan yg beri masalah!

No comments: