May 14, 2004

Berdebar-debar menunggu hari...


boleh ke aku smpai kat kluang nie?..cam tk caye je g sensorang tp mengenangkan keberangkalian yg aku tkkan sesat di bumi sendiri tuh..maka semangat waja ku kembali bertiup..mana leh minah rempit kecut beb!..kenela berani cam catwomen..heheheheheh..baru cool..tp berdebar2 tuh ade gak..sb dh terbukti aku nie anak dara kan..jenjalan sorang2 kt tmpt org..takut arrr..bahaya mengundang..tu pasal aku dok simpan pisau kt dlm dompet..mane le tau 'tarikan' aku nie melampau sgt..sehingga tergoda 1 bdr kluang tuh..aekekekekekek-perasan nyah!!!
Barang2 smua cam complete je..tp aku tk kemas lg..mlm sabtu nnt la..sb aku nk g senin pagi..mintak tlg K.Izan anto kt STAR sungai besi..penat arr kalu amik dr p-jaya ke tasik selatan sb byk sgt tangga n lalun nk direntasi..penat arrrr..beg dhlah banyak cam nk g daki gunung..tk larat nk angkut smua tuh..so, kalu amik dr sungai besi terus je lah ke plaza rakyat(puduraya)..kan senang?..'dia' tk de lak nk tulong angkat beg aku sb keje..hampehh!!! Jd aku dgn keanggunan gadis jawa terakhir akan mengangkatlah beg sendiri..sendirinyer porter..hahahahahaha...2 minggu disana..pe akan terjd padaku? semakin kurus or semakin gemok? maklumlah mkn 6 kali sehari..free lak tuh..so, nk belasah ke idok?..tentulah belasah..kenyang perot den!..jd nntkanlah gambo terbaru aku..tiket blum beli lagi..tp ari senin tkkan lah tiket abih kan? sbnyer waktu keje..sape nk g melancong ke sana kan?..kan? jd tk yah la susah2 aku dok pg ari sabtu nie..dating lagi baik!

Boring arrr..tk dpt isi blog selama 14 hari berturut2..nk kene ngadap buku lak tuh..kene peksa perintah am + pekeliling..aku nie bkn jenis baca buku..novel cinta leh la..dh tu tentu mengantuk dlm kelas..cam skolah2 dulu..ade public speaking lak tuh..malunyer! Tp ok gak..g sensorang..dpt kwn baru..mungkin 'jodoh' ade kt sinun..sape tau kan? akekekekek...gatai sungguh aku nie! Pe2 pon doakanlah aku nie berjaya dlm kursus tuh..letih mak nk ngulang kalu tk lulus!

saat rindu berdetik....

No comments: