May 11, 2004

Be Mine


Syokkknyer....bile dh jd Be Mine ni, kepuasan tk leh di gambarkan hahahahah..seronok sgt...yehaaaa, cam tk caye je aku dh berjaya memilikinya..hasil usaha gigih aku selama 2 minggu ini akhirnya siap gak aku nyer cross-stich tuh..hehehehe-Be Mine..siap ngan love sekali aku jahit..tu la yg menyebabkan aku tk isi blog smlam sb bz sgt dok buat mende tuh kt meja..nasib baik boss tk nampak, kalu tk musti kene sound..heheheheh...Kak Izan (guru aku tuh le..)cam tk caye je murid dia dh berjaya ngan cross-stich yg pertama..yg lawak nyer aku tk kuar modal pon hatta utk jarum pon..smua dia ngan Shieddah yg sponsor..siap beri dorongan lagi..hehehehehe..skang nie projek baru ialah utk buat love beso2 n nk tampal kt dpn pintu bilik, entahlah..tk tau samada leh abih ke tk projek tuh..kalu ikut tahap kemalasan aku nie..mungkin separuh jalan je..heheheh...watsoever pon, i'll try my best!!

Tak aci..tak aci..mmg tak aci..tk adil, pasal aku kene g kursus induksi sorang2?..Cik Kuntum ngan Aya siap g berdua lagi ke Kemaman..menci arrrr..diorg ade kwn..aku je yg dok terkulat2 sorang sampai kt Pekan Kluang tuh..terasa cam x-plore race lak..:P..tp tk pelah..bkn mati pon g sana yg penting duit ade dlm poket...ambik je teksi, senang!..so,ari rabu nie kitaorg nk mintak tolong Ida g anto ke Giant Shah Alam or Sri Kembangan..utk beli barang yg tk cukup lg..Cik KUntum nk beli beg sb beg dia..rodanyer dh tercabut mase g kursus kt Seri Mesia LArkin ari tuh...kuat sgt tariknyer..tu la pasal cabut!!..banyak betoi guna duit bln nie..makin susut lak simpanan aku..tu blum nk kawen lagi..hai, bangkrap la makcik,nyah...:P

Hah, terperanjat beruk aku dtp 1 sms ari jumaat lalu..ingatkan sape..upe2nyer ade insan yg bace blog aku..bagi komen..n the best part is he come from the same place with me..temerloh!..wat a coincidence to me n him..Thank Mr. Shahriman for dropping at this weird blog..and give me a called that nite..have fun in your life n work..hahhahaha..up to you n other utk buat kesimpulan at this blog..aku tk kisah sb nie khazanah yg pop out from my brain..it all about me..truth or lies beneath it..it all about me!

Boleh ke aku nie dok redah sorang2 ke Kluang tuh ek? lantaklah...

No comments: