May 22, 2004

Aku kini binggung...my mashi!


apa hal lak aku minggu ni?..makin dekat ngan B.Pahat..makin teruk rase ghindu ngan dia nie..wat the hell is goin on with me?..did my heart do the rite things?..aku dh binggung..cam org bodoh je..cuba menjd kuat..tk perlukan cinta or kasih sayang dr insan bergelar lelaki..tp dgn dia nie aku cam dh kalah..tolonglah, kuatkan ati aku nie..jgn dok berangan or mengharapkan mende2 yg tk layak aku miliki...aku dh berazam thn nie no man no cry tp nampaknyer azam or sumpah ku itu ibarat senjata makan tuan..ati aku dh jd lemah..this not me!..i'm not myself anymore..(pengakuan bodoh aku le..:P)cant control the flow..cant protect my sanctuary anymore..the 'virus' is trying to go to the deep level..to the broken heart..i cant stop it anymore..i'm helpless..oh, my mashi stop this..let me be the way i be 24 yrs ago..alone n take care myself..not a weak person...like this, needing u to light up my life!

smlm aku dpt sms dr dia..word yg dia guna buat aku sebak..n ghindu bangat!..aku kibarkan white flag?..no!

I know I left too much mess and
destruction to come back again
And I caused nothing but trouble
I understand if you can't talk to me again
And if you live by the rules of "it's over"
then I'm sure that that makes sense

I will go down with this ship
And I won't put my hands up and surrender
There will be no white flag above my door
I'm in love and always will be

(inilah yang aku alami skang)

aku tau aku salah..membawa masalah pd dia..mengharu birukan perasaan dia..semua tuh salah aku..aku phm bile dia tk call or sms aku that time..he thot that aku mempermainkan cinta n sayang yg dia hamparkan..TIDAK..i'm not a bitch,aku tkkan letak bendera putih pd perhubungan ini..aku mmg sayang dia tp aku letakkan kebahagian n mase dpn dia lebih dr diri aku sendiri..tp skang aku dh mula goyah..perasaan tk leh dipaksa...dulu aku adalah perempuan yg tk kisah..slumber!..bile dia tarik diri aku pulak yg gila bayang kt sini..awatlah jd lagu nie pah??!!..aku binggung..

n aku baru je tepon dia td..tak tau mengapa..aku dok call dia..smalam dgr sore dia terus ghindu bertambah..sakit ati pon bertambah biler baca blog dia..cemburu? alamak, parah dah aku nie..cemburu tu tanda sayang?..mmg aku sayang dia..tp skang nie tahap sayang aku nie dh melampau sgt..mengedik2 lebih lak..benci aku ngan diri sendiri..perkara that simple pon aku tk leh handle..iskh...iskh..iskh..apa lah nk jd ngan aku nie? aku tepon dia bertanya kabo..dia cuti..blk kl..or dating with somebody?..lupe lak nk tanya bile dia akan blk B.Pahat..dia menang, aku dh kalah!..dia kate t'peranjat..naper?..tk caye aku call dia?..iyolah, mmglah selama ni dia yg call..aku cube jd kuat..dont need to call him..w/pon ghindu..siap gelak..bkn main hepi lg..tentu dia rase dh menang..sb aku yg call n 'gedik2'...rase cam nk nangis je..sb dh kalah..AKU DAH KALAH..oh, tolonglah..kuatkan semangat aku..jgn jd lagu tuh..bergantung pd sorang lelaki..biarlah aku jd cam dulu, hebat n kuat!..kalu dia bace blog aku ni tentu dok gelak ngan kengkawan dia..akhirnya dia berjaya menjatuhkan ego aku..but that is it..i will not do it again..lantaklah..pas nie aku dok meraung sorang2 :P kt bilik or sakit jiwa ke..i'll do it myself..tk yah nk mengedik2 kt dia lg...bior la '3 nurses' tuh yg dok 'nurses' him..he deserve that after wat i do to him..making mess n destruction to him..tk berbaloi langsung ko bercinta ngan aku my mashi!!..ko tkkan bahagia..aku masih dlm fobia lg bab mende nie..cara ko ni buat aku tk tentu arah..stop this, give me back my "face"..hehehehehheee..aku nk cuba lari dr dia tp tk leh..tau tau la mengapa!!

dhlah aku dok pening pasal peksa kt kursus nie..tetiba je dilanda perasaan ghindu ngan my mashi..hampehhhh..tk leh nk bertenang langsung..harap2nyer lulus la peksa yg aku amik 28hb mei nie..tk larat dh..campur adukkan personal ngan rasmi cam nie..berserabut..penat!..alhamdullilah, aku dh pas tuk jd M.C n public speaking..tajuk; keluarga yg ku idamkan..hampehhh..tk terbayang aku..camaner la rupe aku jd isteri org sok..emak org sok..tp aku buat gak le..sb nk markah..tk yah pening2 pk lagi..skang nie consentrate at my next exam..bace buku..itu pon bile otak aku dh tenang..sok, peserta kursus ajak g gunung lambak..air itam..memula aku nk gak pg..tp bile tgk kocek makin dlm..cam tk jd lak nk pg..gaji ari senin..mana cukup nk beli mende2..nntlah aku beritahu kengkawan aku tuh..adik zai(roomate),salmah n yan (kwn sblh bilik)..cam dh rapat ngan diorg ni..sronot..ade satu kepala..boleh lah havoc skit!..tk taulah cik kuntum ngan aya kt Kemaman tuh..cik kuntum tgh bz carik tajuk..aku kasi ari tuh dia tk nk..entahlah pe tajuk yg dia pilih ek?..pe2 pon tentu bnyk cite bile blk nnt..satu mlm pon tk abih..emmmm, panjang lak blog aku ari nie..aku de peluang sb klas tk de mlm nie..relak je la so aku mengeram la kt cyber cafe intan nie..hehehehehhehe..tp a bit slow skit..lembab..oklah, lagu kt bawah nie cam perli aku je..aku amik kt blog dia..aku paham la skang nie!

duhai hati, tolonglah bertahan...

No comments: