May 12, 2004

I miss him alot!!

I dunno y...but i miss him alot rite now..dh lama tk dgr sore dia kt tepon..jd ghindu bangat lak..tak tahu kenape..tetiba je teringat n ghindu sesangat lak kt dia yg jauh di sinun...apa kabo la dia skang ek? lutut dia dh ok ke? sihat ke cam slalu or did he miss me too rite now? sejak kes ari tuh..sms pon tk de dr dia..emmm, cant we be fren? like b4? laughing and teasing each other..hehehhheee..ucik-ucik bab pp dia yg tembam tuh..terutama jerawat miang dia tuh..sronotnyer!!

Bukan niat nk buat dia derita tp tentu bahagia kan datang sok2 nyer..(cam lagu indon tuh je?)jd skang nie biorlah aku korban skit..sakit skit or derita... yg penting mase dpn dia terjamin..n berjaya dlm karier di masa akan datang..mende2 cam tuh akan dtg bile tiba masenyer..dh keje nnt lagi ramai org dia jumpe..yg penting tentu ramai spesis aku yg dia kan berhubung samada melalui karier or kawan2..jd dia boleh buat perbandingan sendiri..mana yg lebih elok..yg lebih la segala2nyer..sempurna tuh mmg lah payah nk jumpe tp terpulang pada hati n perasaan waktu itu..kalu dh jodoh dia ngan org lain, aku tkkan menuntut janji2 yg dia lafazkan (or taip ek..:P)..up to him to make a choice..but pick it wisely! Jangan sebab dendam or kecewa dia menghukum dirinya sendiri..tak sesuweeeeeiiiii!

Tp mmg aku akui...aku ghindu bangat ngan dia skang nie..tk tahu nk buat lagu mana..nk sms takut menganggu or membuat lukanya kembali berdarah..iyolah, dok dgr gelak tawa aku kat ujung tepon tuh..kang salah paham kate aku dok perli dia..walhal aku dh mmg lagu tuh gelaknye..kuat n clear gitu..hehehehee..entahlah, mungkin perasaan itu akan ilang gak satu ketika itu..betoilah kate org, ghindu itu amat menyakitkan!

Sampai skang...tk de org yg g kursus ngan aku ke INTAN Kluang..yg lain smua g INTEAM Kemaman..jenuh aku dok tanya2 tp tk de sesapa yg same place ngan aku..warghhhhhh..boringnyer buat x-plore race sensorang..tp nk buat lagu maner..kene la teruskan perjuangan demi kestabilan ekonomi di mase akan dtg..iyolah, kalu tk g tk dela kenaikan gaji..wakakakakakkaa!

Bulan kebangrapkan semesia..:P

No comments: