May 06, 2004

Kursus oh kursus induksi umum...

Aku baru je dpt surat kene g kursus induksi umum kt INTAN kluang mulai 17-29hb Mei nie..terkejut gak bile Si Ika tepon beritahu psl tuh..iyolah, den poi sorang2 jo!..kengkawan yg lain tk dpt surat lg..boleh ke aku g sorang2 nie? aci redah je tmpt org?..itulah 2nd time aku g after Misni nyer majlis pertunangan tahun lepas..tp ari tuh g reramai..skang g sensorang..harap2 ada la gak budak kursus yg sama kt Seri Mesia Larkin ari tuh joint sekali..ade gak org yg aku kenal..selain pensyarah tuh nnt..akekekekeke...emmm...pokai lg la poket aku bln nie..rabak!!..emmm, duit mak tk bank-in lg..ingatkan nk suroh Oya Keding beri dulu duit dia kendian aku online je dlm akaun minah tuh utk ganti..bukan susah pon!..Aku kene g beli barang2 gak nie utk kursus..sluar sukan tk cukup..nasib baik dh siap beli kasut sukan n kasut tutup penuh utk kursus tuh..sb rerase cam kene pergi je dlm waktu terdekat..so, dh rezeki aku la nie nk g awai..tk sabo nk tunggu cop jari kering!

Mintak2 Aya n Cik Kuntum pon joint la aku skali..ade le teman aku..tp kalu poi sorang pon aku g gak..mana leh lepas peluang nie..kang2 lambat lak dia anto aku kursus lain..mana bleh, aku tk sabo dh nie nk confirm ngan Gomen nie..kalu tk bebile je leh timbul masalah..nie kalu aku dh orait dlm kursus leh le aku mintak transfer memane je...cadang cam nk g sabah or sarawak-elaun banyak beb!..around RM550-1000 je..sape nk beri?..kalu 5 thn dr skang aku tk kawen2 gak..maka dengan rasminyer la aku terbang ke sabah or sarawak sebagai destinasi baru..demi perubahan persekitaran..syok la skit kan?..babaiiii semenanjung yg tercinta..hello for new place!

Emm...pe lg nk taip ek?..tk de pe2 rasenyer..cukuplah tuk ari nie..sok2 lps kursus mungkin banyak yg nk ditaip..pengalaman suka n duka disana..suasana,makan, tmpt tinggal..smuala..akan aku ceritakan bile dh blk around 4 or 5hb nnt..tinggalah sayang, tinggalah pujaan..adinda akan pergi berjuang..chewaaahhh!


'sekali curang..selama2nyer akan curang ke Aya?'

No comments: