February 06, 2004

Arghhhh..tragedi sorang minah rempit

argh...adoiiiii..aku x-cident pd 17/1/04..tarikh keramat tuh..adoiiiii...sakit! biasele..sbg sorang minah rempit (eventhou bkn aku yg driv moto tuh) tp aku gak dpt bahana nyer..abis luka2 kt tangan..muka pun de parut..wargh, jatuh saham aku beb!..sape la nk kat aku lg..heheheheh...yg heran bin ajaib..bkn laju pun..dlm 60 kuasa kuda je..mase slow kena..time laju, alhamdullilah tk!

nasib baik gak la tk laju, kalu tk musti aku dh kena gilis bak katak...gelinyer..n seram. dh la tuh, bkn salah aku n my dearest fren Ina..but him, the car driver..lesen terbang kot? dh tuh, merase gak terbang ala-ala superman heheee..syok giler...terasa diawang2an..dh tu leh lak mamai..si ina dok teriak nama chek tp malangnyer masih lg dlm shock..aku tk leh bangun..malu arrrr..kena angkat ngan sorang brader tuh..tercalar ego sorang minah rempit..hahahahaha...(gelak cover malu..)..sampai skang badan aku sakit2..tk leh nk pusing sgt..urat kt tulang rusuk aku bengkak..kena g urut..nasib baik rayer aji ari tuh aku g berurut..fuhhhhh....sakit giler+geli= taubat tk berurut dah..tk syok langsung..akekekeeee...

skang ni aku dlm dilema...time aku nk..org tk nk..time aku dh 'sembuh' dr penyakit nie..ramai lak yg nk pulak..binggung arrr..nn aku paste kan 1 sajak..korang buat la kesimpulan sendiri..aku sendiri pun dh tk leh nk simpul..asyik tegang je..tk leh langsung nk ringan kan brain nie..memanjang dok kena heavymetal...head banging la katakan..wakakakaaa...but i can still laughing like clown hahahhaha..( gelak lagi..patutla tembam aku nie ek..)

Jika ia benar...

Renungan mata bundar mu
Mengundang resah dalam dadaku
Senyuman manis terukir dibibir
Membuat aku kelu dan terpinga
Pujian ikhlas yang kau lontarkan padaku
Mengundang secebis rasa keliru
Adakah itu sekadar secangkir dusta?
Atau kau sedang berbicara tentang cinta?

Tika jalinan ini bermula
Kita dahului dengan persahabatan
Kau hulurkan salam perkenalan
Tekad dihati hanyalah sekadar berkawan
Namun tingkahmu membuat aku penasaran
Kerna layanan mu lebih dari seoran teman
Langkahmu menjurus ke arah percintaan

Tiada? Atau ada perasaan itu?
Minda ku berputar seperti taufan
Adakah hati ini sedang dilamar?
Adakah jiwa ini sedang digoda?
Adakah semangatku sedang dipuja?
Arghhhh..binggung!

Jika kau tidak mengenali ku sekarang
Jika aku tidak menyambut salam
Jika kau tidak tersenyum manis
Jika aku tidak tertunduk malu
Jika segala-galanya tidak bermula
Jika itu semuanya mimpi belaka
Aku kini tenang
dengan masalah ku sendiri..


" love me by reason..tru faith lead by trust"

No comments: