February 12, 2004

y mens are soo hard to understand


Jika kau tidak mengenali ku sekarang
Jika aku tidak menyambut salam
Jika kau tidak tersenyum manis
Jika aku tidak tertunduk malu
Jika segala-galanya tidak bermula
Jika itu semuanya mimpi belaka
Aku kini tenang
dengan masalah ku sendiri..


argh..bosannyer ditimpa masalah yg tk harus terjadi pada aku yg macho nie..semuanyer jika..jika..jika..aku tk mo jd lagu nie..mmg la benar maksud sajak aku tuh...jika aku tk kenal 'si mamat' nie...aku tkkan kenal 'si ali' nie..n aku tk harus jaga perasaan smua org tetapi tidak perasaan aku sendiri..aku yg pusing n pening..sdgkan 'si mamat' nie leh goda aku, 'si ali' nie leh marah aku...'si kuntum' ni leh suspect aku..tp aku yg akan tanggung smua..all at my shoulder..aku nie w/pun 'paling comel' tp tk larat gak otak ngan ati nie nk menangungnyer..beban tu tk leh kurang..makin bertambah ade le..hati semua org aku nk jaga jgn menderita...jgn aku kehilangan kwn baik..jgn kehilangan smuanye...inilah lah bahana kalau nk jd posmen tp tak jadi or cuba nk couple kan org tp gagal..kita gak yg dpt musibahnyer..iskh..iskh..iskh..jika aku tk terlibat ngan masalah nie..aku kini senang ngan masalah aku sendiri!


" Can i stop loving you? Can i leave you? Can i die before you?"

No comments: