February 09, 2004

Senin datang kembali...

Ari nie aku bosan dan binggung...entahlah, my brain cant take it anymore, plzzzz help me here! Dahla ari senin maka bertambah lagi la "monday blues" aku yg boring giler nie..mmglah keje kat opis tuh berlambak tp tahap kebluesan monday aku nie dh teruk hehehehehe....ade sesape yg leh tolong aku nyer sindrom luar kawal nie? :P

mata dh le rabun sb ari tuh nyer x-cident speck aku patah..pastu janji si tukang langgar tu nk ganti ari nie tp dia ada lak appointment ngan client..tk jadi le..aku pun bengkek la bangat!..aku cakap ngan dia, biar aku buat sendiri...lebih senang, pastu claim je..abih cite. dia cam tk setuju je..but aku nk gak..tak kira..tak kira..tak kira..nak gak! atau dia nk lari dari aku?..jeng..jeng..jeng...(nada wahid senario)

nampak gayer nyer 'si mat' nie makin galak ngorat aku..makin teruk..ni yg buat aku hangin 1 badan..kenapa? sb awal2 dulu aku jd posmen tuk kwn aku ngan 'si mat' nie..tp lain lak jdnyer...posmen lak kena tackle..(mak..aku tk mo dia!!)..puas la aku dok promosi kwn baik aku tuh..iklan memacam..setiap kali jumpa itu jela 'tugas' aku..promoter 'jodoh'..tp dia ttp tk mo kwn baik aku tuh..iskh..iskh..sibuk bagi 'hint' yg dia nk aku..aku je yg buat 'dekkk..' setiap kali dia cuba meluahkan isi hatinya..lagi 1 hal yg buat aku nk marah+cekik+penampo=marah nie ialah..dia lak jd posmen aku ngan kwn baik dia..siap kenal kan aku la..aku terima je la..kwn dulu..time will tell..yg peliknyer w/pun dia kenal kan kami ber2 n kwn dia tu adele berkenan skit ngan aku (wah..perasan mak nyah oit..) 'si mat' nie ttp cuba menackle aku..kwn mkn kwn la nie..tuh yg aku tk suka..dia nk bagi aku ngan kwn dia ke atau dia nk 'mkn sorang nie'? aku lak cuba utk lari dari 'si mat' nie..dgn cuba menackle kwn dia tuh..hehehehehhee..supaya nnt aku tk de le mase nk layan 'si mat' nie..dia pun mungkin akan undur diri jika kwn dia+aku=couple (entahlah...mungkin tidak) Macamaner aku nk buat nie? inilah masalah yg semakin buat aku sakit otak..aku rase bersalah sb kwn baik aku nie nk sgt ngan 'si mat', dh tu aku lak posmen dia..tikam blakang la nie punya stail..aku tk nk sb sorang lelaki aku kehilangan kwn baik..not worthy..klu la kwn aku tau..mampus mak nyah!

Aku skang kena penyakit tk mo bercinta..pelik, rase yg all mens that try to seduce me is nonsense (after wat happen last year...aku serik)tk leh caya nyer lelaki but bile aku dh jd ginie ade lak yg nk..bila aku nak kt lelaki tuh, dia lak tk mo aku! pening..pening,..pening..nasib baik tk muntah!

Wat must i do to?


"Love can touch us one time and last for a life time and never let go till it gone"

No comments: