January 12, 2004

Senin kembali datang....argggghhh!

emmm..tk syok sungguh ari senin ni..cuba bayang aku akan mengharungi berpuluh2 senin until 25 yrs..(pastu kan pencen)..aku sendiri pun tk dpt bayangkan apa yg akan terjadi after 25 yrs nnt...hidup is boring..life is suck..but i must survive...otak aku masih lagi mengalami jem tahap maksima...no idea nk sambung novel tuh...skang nie aku banyak masa lapang after struggle for RMKe-8 tempoh ari..K.Rose pun dh transfer bahagian lain..tp td dia ada dtg utk sesi bermaaf2an seblm bertolak ke mekah 20hb nie..dpt gak dia tittle HAJAH..sape nk bagi?..mintak dia tlg doakan aku bertemu jodoh ngan org yg sesuai dh beriman..insyaAllah..pastu aku suruh dia kim salam kat makam Nabi Muhamad saw kita tuh..mungkin satu mase nnt aku lak yg beri salam kat Baginda saw..mudah-mudahan ada rezeki sampai ke tanah haram....aku dpt 2 typist baru n timb.pengarah..(semuanya pompuan, tk syok...:P) tp diorg ok..otak pun best gak..cuma smua dh kawin..so cite pun bab kawen je la...tuh yg den suko sgt tuh! hahahahahha....ada la bertambahnye ilmu di dada..hihihiihi..(sensored!)

Arghhhh..'papa' dh kembali..aku ingat dh mati akibat terperanjat..upanya idup lagi...aku pun tuduh le memacam kat 'papa' tuh..dia dh silence for 2 weeks..with no news..with no call n with no msg..so, if u in my shoes wat will u do? biasalah aku kan mana suka mende2 cam nie..lgpun aku mmg down to earth nyer lady..asyik think negative je la kat mamat tuh..mana aku tahu hanset n wallet dia ilang..biasalah pompuan kalau that guy tk call n gone with the wind it mean dia tk interested kat kita lagi...so, let the time prove everything!

Hidup aku skang dh kembali normal...with no feeling attached to anybody..just wait for the right one to come..i'm not going to be the desprerate lady anymore....life is not just for 'mushy-mushy things' only..life is full of fun when u give alive in it...my soul is still in rehabilitation...silence cure...but the burning still ache...i cant fight it...so, let it heal nd put scars there..hoping i'll remember nd make it as bad experience nd never repeat it back!

" Dont play with my heart..again n again.."-modern talking

No comments: