February 28, 2004

Adoiiiii..sakitnyo mato den!


Dh 2 ari tk surt net sb mata sakit..pedih+bengkak+gatal=jangkitan kuman...apa? ngintai org mandi? tkde..tk de..tk de nyer aku nk buat gitu..tk baik la ngintai2 nie..tk kuasa akak nyah!!..aku dpt mc 2 ari dr doktor kat dengkil tuh...kena la dlm RM30..nk g klinik putrajaya nie menyesakkan jiwa n raga..to many ppl..tk termasuk org kat putrajaya..org luar pun cebok je tumpang semangkuk...yg jd mangsa penduduk kat putrajaya nie...nk jumpa doktor je kena menunggu 5 jam..tk caye? tk caye..cubalah g sendiri..aku dh serik..dh tk de duit baru la aku g klinik tuh...kalu tk sanggup aku bayo dr tunggu lelama..silap2 fengsan kat situ..kalu de yg nazak, dh mati..tk pun siap bersalin...akekekekekek...:P..nama je canggih n cantik..tp perkhidmatannyer..tk 'secantik' nama n 'gah'nyer..aku harap utk akan datang pihak pentadbiran putrajaya buatlah perubahan sebelum ade kes yg teruk kat situ or kena kes saman menyaman nnt..buat malu je!

Sat ek nk titis kan eye drop nie..pedih la pulak bile tgk screen..arghhhhhhhhhh, lega! nasib baik gatal dh ilang..org kat umah sewa tuh sibuk kate aku tertinggal contact lense..kot2 aku lupe nk bukak..de ke patut..aku mmg bukak la sb ari rabu tuh, mata dh rase lain..pas je sampai umah after anto adik kesayangan aku ke seri gombak, cepat2 aku bukak contact lense..pagi sok nyer mata dh tk leh bukak sb pedih dn keluar air mata..aku g office gak..pastu ajak k.izan g klinik..dptlah mc 2 ari..akekekekekeee...

emm...sok aku nk msk nasi kerabu..Aya dh bising2 kat tinga aku mengadu..bile time dia blk umah kat puncak alam je aku sibuk masak2..time dia ade aku malas nk masak..sape suruh ko balik..akekekekkeee..jd sok aku nk kena masak nasi kerabu tuk 'anak2' kat umah sewa tuh sblm g KL..sok aku nk g KL ngan Yati, teman dia beli barang..entahlah minah tuh, asyik nk beli kain pasang je ...silap2 nnt roboh la almari baju dia tuh..akekekekekek..lagi elok kalu hempap tuan nyer almari tuh sendiri..hahahahhaha :P..sesambil tuh leh la aku cuci mata..budjet dh abis..gaji cukup2 je nk g kursus nnt..nasib baik kursus tk yah bayo..kalu kena bayo alamat pinjam ngan Ah Long la..akekekekeke...aku tk sabo nk g kursus nie sb nk jumpa kawan baik aku kt sana..Cikgu Janizawati..dh lama tk borak2 ngan dia..guling2 ng tido2 ngan dia la..leh lah cite2 story-morry kisah life kite ber2..story-morry dia aku dh tahu..tp story-morry aku yg dh leh buat buku nie dia lum tahu lagi..rengek2 nk tahu life aku kt sini..yolah..aku dok dgr cite dia ngan setianye..tp dia tk dpt kongsi story aku..emmm, aku lum sedia lg nk cite kat dia, tp skang dh ade mase leh la cite..sb 1-2 jam or ari tk cukup..banyak sensored lak tuh..akekekekeee...yg bestnyer si Jan nie nk nikah 18-3-2004..ishk..iskh..jeles nyer aku..kwn baik sendiri dh nk nikah..aku dh janji sanding nnt aku kena beri dia 50 batang bunga telur/pahar..aku akan beri kepada smua kengkawan baik yg akan kawen..sok2 aku lak yg penuh ngan bunga telur kalu diaorg pakat2 nk beri..akekekekekek..jimat belanja aku nyah!

emmm..ari sabtu ni mmg sunyi je..keje lak tk banyak..baru je abis taip memo n surat so, relak la smula..tuh yg dok tk berhenti2 naip blog nie..hehehehhee..oklah, chow dulu!

'dont mess up with my mens..'

1 comment:

Anonymous said...

Yes undoubtedly, in some moments I can phrase that I agree with you, but you may be in the light of other options.
to the article there is still a without question as you did in the go over like a lead balloon a fall in love with publication of this request www.google.com/ie?as_q=dvdpean pro 5.60 ?
I noticed the catch-phrase you have not used. Or you partake of the dark methods of inspiriting of the resource. I take a week and do necheg