February 24, 2004

Alamak..aku dah 'jatuh' atas Mashimaro!


Lalala...lala...la...seronotnyer minggu nie cuti 3 hari..seronot giler gue! macam2 yg aku lakukan..mkn, tido, mkn, tido, tgk tv, kemas umah, sakat adik kesayangan aku tuh, gaduh ngan adik lelaki aku, ngorat abg bomba tingkat bawah, masak nasi kerabu (yessssssssssss...aku lulus masak nasi kerabu kegemaran tuh), ngusik yati n misni, layan sms, layan cd, etc..etc...etc, bz kan life aku dlm cuti tuh? akekekekekeee...korang pun tk leh tiru life aku tuh...bz memanjang...

cuti 3 ari tuh gak aku bawak adik ronda2 ngan motor officemate aku..dlm ronda2 tuh bimbang gak kot2 suhaimi act (polis yg tahan aku ari tuh sb cik kuntum tk de lesen) tahan aku lagi sekali sb aku mmg tk de lesen moto..lesen kapalterbang ngan keta ade le..akekekekekekeee...kitaorg gi masjid putrajaya..biasele ronda je, tk join pon org solat jemaah..ade ke patut ek..ronda je lebih, solat jemaah nyer idak ye pah? akekekekeke....:P, pastu aku bawa dia ronda tmn botani, tmn warisan dn tmn kat atas bukit near shangrilla hotel putrajaya..pastu mlm pulak aku ngan dia kaco pasangan berdating kat atas jembatan diputrajaya nie...maklumlah, kat sini banyak sgt jambatannyer...sesuai sgt lah nnt aku nk bawak 'suami' aku lak yg dating kat atas jembatan..akekekeke..bile tuh ek? adik aku tuh nnt balik ari jumaat, aku lum lg beli tiket dia...aku nk anto dia gi umah untie dulu kat seri gombak..pastu aku amik cuti ari jumaat nie..shopping jap ngan dia n my 2nd sister..pastu baru anto dia naik bas...dia nk amik result ari sabtu nie..SPM..berapa la dia dpt ek? mintak2 biorla rezeki dia murah..banyak la "A" nyer dari aku dulu akekekekekee...

Emmm...pe yg aku fening2 pk pasal my 'mashimaro' tempoh ari dh terjawab...lega! At least ade gak insan yg sudi sayang aku atas sb aku yg 'paling comel' nie, bkn sb aku cantik jelita or kaya cam normala shamsudin (uhhh...pluzzzzzzzzzzzzzzz) tp sb aku adalah aku..aku sedo perhubungan ni nampak cam weird but 4 me ia adalah salah satu perjalanan idup yg aku kena lalui tempoh utk menjadi matang...strong..nd pengalaman yang berharga sebagai sorang insan yang bergelar perempuan...bkn jantan la! akekekekkekee...tp pe2 pun is up 2 him to make watsoever this relationship go from this..he lead..and i try to follow..bak kata my mashimaro 'let the nature flow'
janji dia ikhlas bile mengeluarkan kata yg pd senin lepas..tp kalu dia memain kan aku,siap! Akekekeke..musti ko tgh baca kan mashimaro...ingat tuh, amaran keras dari kerajaan mesia...ala ileks la...aku just guro je la mashimaro...jgnlah takut lak..akekekekekek...:P pe2 pun thanks for the happy moment u giv it to me...i enjoy it..sincerely. Caramu memanjakan aku tuh yg buat pala otak aku dh return to the normal again..dh jd aku blk..sblm ni aku 'sesat' n salah amik jln tp ada 2 org yg betulkan smula jln aku tuh..(thanks 2 mashimaro nd en suffian for ur moral support) Yg penting ia tk membebankan otak aku yg baru nk berfungsi ni..lama dh dia jem sejem jemnyer...iyolah, baru baik 'sakit' tkkan nk 'sakit' lagi kan? Memang, aku akui yg aku ni penakut skit bila involve ngan bab 'hati n perasaan' nie..rase cam nk jad NUN je..tk yah ade perasaan..tp tentulah i'm not human kan? all human have the feeling..if not, they spark die..no life, no love, just like a robot or porselin!

Emmm...en suffian, ghindu la kat awak..tgh buat pe la skang ek? Musti tgh scan gambo choco tu kan..kan..kan? kucing yg gebu tuh..or awak masukkan sekali gambo tuan nyer kucing tuh? akekekekeke...cepat arrrr...saya nk buat wall paper la en suffian sayang oit....jgn lupa gambo en suffian sekali ek?..jgn riso, gambo tuh tk de nyer sy nk tayang akekekekee..just for personal koleksi..ekekekekekekek....jgn mare en suffian guro je..biase le, dh mmg terkenal ngan minah jocker or they call me 'clown' di kalangan kengkawan so, itu lah..kenalah tahan kalu kena usik2 cayang..pada yg smua mengenali diri aku, that was me..yesterday, today or tomorrow..'clown of the year'..i love u all and i still can be ur shoulder to cry on..u can count on me my prens...i love to laugh and make people happy even my heart ache from the 1 i love.ghindu bangat kat Jan, Wewet, Dimah, Nurul, and all the "sewaktu group"..mana korang smua ek? Bile kite nak gegarkan KLCC semula? Reunion bile lg nk buat, aku takut sok2 reunion kite bercampur ngan laki2 korang nd anak2 sekali..musti kecoh giler..wakakakakakaka!( mana nak layan suami, mana nak tuko lampin anak..mana nk layan aku yg havoc nie..ahahahahahha).

Iiiskhh..iskhh....panjang le plak blog aku ari ni ek?...mmglah panjang, dh 5 ari aku tk gatal kan tangan taip mende nie..so, ari nie panjang le skit..idea lak mencurah2..sat agi nnt aku nk paste kan sajak aku, kelas nyahhhh!

'to wish a star, i need the moon to make it true..'

No comments: