February 10, 2004

I hate mens!!!!..(but not Keanu Reaves :P)


Mlm td aku tido kul 3.00 am...luahkan perasaan kt adik aku yg bongsu tuh..dia bercuti di umah aku sblm berangkat ke PKNegara..dia dpt tmpt kat situ..kena berkawat budaklembik tuh..:P padan muka..aekekekekekeke..tp boleh la dia kuruskan badan kat situ..aku gak yg gemuk MELAMPAU kang...tk mo lah...kenapa akut tido 3.00 am? Nantila..sabo-sabo n bawak bertenang..nie aku nk cite la...jeng..jeng..jeng

"Pada suatu hari, ade sorang budak pompuan yg comel n cute nie kena tackle pastu mereka berbalas sms je la..tp 1 hari minah nie anto sms bertanya kedudukan sebeno..dia pk yg sblm dia sibuk2 abihkan kredit sms..then jatuh ati kat mamat nie tp mamat nie tk jatuh cinta pun kat dia..sekadar buat peneman dikala sunyi bkn kedekut tp duit gak tuk..sekali buleh kapak RM50...maksudnyer every task we do we need the profit back,rite? jd minah ni dok la tanya soalan sms yg dipaparkan di bawah:

minah: sy nk kenal awak bkn melalui Brad Pitt tp melalui awak (maksudnyer nk ajak kuar ber2 je la, tk yah la brad ikut skali)

mamat: kenapa awak tanya cam tuh? ( aik..mamat nie, tanya pun salah ke?)

minah: sy nk tahu lebih lanjut sblm hati ini diserahkan...

mamat: saya tk jual nama brad pitt, kita tkkan kenal tanpa brad pitt. plz smua org di dunia suka berkawan. awak tau apa makna berkawan tuh? kawan tuh berkongsi masalah, tmpt meluahkan perasaan, bercerita, sy tk de mood,,,awak pk sendiri

minah: aik, awak marah ke? jgn salah paham sy cuma bertanya.alamak asap dh kuar kat awak nyer kapala, senyumla skit!

(sehingga kini mereka tidak berbalas sms-lantak ko lah labu)


sapa yg salah? brad pitt? mamat atau minah? saksikan sambungnyer besok!

begitulah cite nyer..watak2 tuh akula yg letakkan sebagai klu tuk korang tahu bahawa aku la minah tuh akekekekeee...tidak berkenaan yg idup atau mati!

aku nk jumpa dia mlm nie tp tk logik..k izan suruh aku relaks,,hentikan kegilaan nie dh go on with life..yeah rite!..buat pe malukan diri? dh la aku malu mlm td sb dok tanya soalan cepu silver..tp nk buat camaner, aku mgm org cam tuh...nk tanya sblm lanjutkan this game..pe2 pun, time will tell tp buat mase skang aku nk buang smua nyer..free is better, aku tk sanggup nk beritahu yg aku tk de langsung ati kat dia..lebih baik dia carik pompuan lain yg lebih segala2 senang. i can have myself again..no string attached!!

"Respondeme dios mio, dime el significado, el significado del amor- tell me the answer, my lord high above, tell me the meaning, the meaning of love"

No comments: