September 14, 2004

Iyole..iyole..aku isi le blog nih!


mising sungguh cik kuntum gan bebudok umah nih..dok suruh aku update.."kan citenyer sama je.."..saje aku ulang dialog cik kuntum..:D...aku luku pala seko2 kang...nanar la pulak..akekekekekee...emmmm..aku tk de mood nk isi blog sebenonyer..biase le, ppuan!

mlm td aku mimpikan sesorang..entah le..tk tau mengapa..rase rindu le pulak..lama tk contact or jumper gan dia..sblm tuh aku de ckp ngan cik kuntum pasai dia nih..agaknyer tu le yg termimpi2..teringat kisah lalu..iyolah..bile kite penah kawan dgn sesorang..tkkn le senang2 lenang nk lupe cam tuh je..pulak tuh kalu melibatkan perasaan..tentule masih berbekas lagi..kekekekekke..dlm mimpi tuh aku berborak panjang ngan dia..cam dulu2 je..gelak ketawa tk ingat dunia..aku kalu dh gelak, gergasi pon kalah, toi tk?..emmm...camaner dia skang ek?...alhamdullilah, tentu sihat..kt sinun..:D..pg td aku de le send email kt dia..berdebo2 gak, takut dia tk balas sb mungkin masih marah kat aku..tp dia mmg class nyer orang..ade le balas..'ape barang' nk jiwang2 nih kan?..sape le aku..:D...ghindu nk dengo dia sebut ayat tuh..aku harap dia phm tindakan yang aku amek nih.....n can we be fren?

tk lama lagi aku akan jd 'lone ranger' kt opis nih..sekutu aku iaitu kak izan dh naik pangkat jd kerani..tp tak tau posting kt ner..26hb nih dia lapor diri kt JPA..entah2 kt UPE semula..akekekekekke..time tu gelak beso le aku..so, tk de geng le..nk wat pe2 aktiviti lps nih..yg lain mmg le ade tp tk giler2 cam kami ber2 nih..yg giler2 smua dh pergi..transfer..aku jugak le penunggu setia seksyen nih...hampeh toi arrr!

Love life aku?!!..cam biase..pasang surut cam korang gak..biase le, manusia!


emm..chow dulu, hah..cik kuntum..mck dh update nih..jgn nk muntah2 lak cam ppuan ngandung sulung...:D

'ku lari ke pantai kemudian teriakku....'

No comments: