September 01, 2004

Awat ati ku berdebo2 nih?

Tak suke..tak suke..buhsan..tak de mood..boring..smua ade le nih..entahle angin monsun mana lak yg melanda emosi aku nih..nk kate "bulan mengambang"..dah abeh tempoh eddah..awatle perasaan aku tk stabil ni?…ati plak dari smlm dok berdebo2..iskh..iskh..siot sungguh le!…Arggggggggghhhhhh….nasib baik dlm blog je menjerit nih..kalu kt luar cayoir taik tinga cik kuntum agaknya…nk kate ghindu dgn abang..smlm dh jumper..emmm,sebut pasal abang nih..mungkinle ketidakseimbangan hormon aku nih berpunca dari dia..hehehheee..eh-eh jgn salah phm lak..otak ijo sungguh le korang nih!

4hb nih..aku kene mengadap sultan n sultanah johor…maklmlh nakkan panglima mereka..panglima bugis sri larkin dh beres mengadap ayahanda n bonda aku 2 minggu lps..skang nih Puteri Gunung Senyum lak nk g merentas j/raya demi menghadapi ujian itu..i have butterfly in my stomach…arinih rabu..sok khamis..tulat jemaat..THEN…makkkkkkk, takutnye!..mmg padan le aku tk de mood dlm minggu nih..cam nk test memandu or SPM je…tk tenteram..soalan spot lak tk tau..kenele bersedia…memula tuh aku ok je…tp bile kuar ngan 'abang' smlm..dia cite seskit le psl keluarganya di JB tuh..barule aku tau riwayat idup panglima bugis kesayangan nih sepenuhnya..sblm nih cam jigsaw puzzle..aku maleh le nk tanya lelebih…kang dia kate jaga tepi suar dia lak..haru aku!..so let him tell me everything..dia akan lebih selesa bile dia sedia nk berkongsi dgn aku..yg aku angin bkn pe..panglima bugis siap pesan>nnt dh pegi sana and jumpe mak abang,tulung jd gadis sejati..jln tuh kepit skit..jgn dok gelak je..nnt owang tanya awak dok gelak n sengih je>..amboi2..sodap je nk arahkan den ek? Suke ati den le nk wat pe2 pon..hehehhehe..janji rock..tp bkn dia je yg pesan cam tuh..mak aku pon dok pesan mende yg sama >ct, kt sana tuh jaga kelakuan..sopan skit, jaga nama mak abah kt sini..bio senonoh n lemah lembut..mak dia dh tua tentu byk pengalaman utk tengok bakal menantu kt sana, ingat..jd ppuan>..laaa..selama nih aku jantan ke mak?..siot jeeee.....pesanan dia sama lak ngan abang..bile aku beritahu abang pe pesanan mak..dia gelak kuat..hampehnyer b/f..suke le tuh..dia satu pk-ran gan mak..aku gak yang terkulat2..nk ubah sikap..sebenonye aku nih mmg le happy go lucky n suke gelak,berguro n kaso skit..tp aku keluarkan my natural behaviour bile dgn org yg aku kenal n rapat..kalu org lain..mmg tk de..siap tarik muka 14..tp semenjak keje kt sini..mak ade pesan yg suro aku senyum2 n maniskan muka..>masam sgt ke muka ct selama nih mak?>..aku pon ikut je lh tp tk sepenuh jiwa n raga..jd kalu aku mengadap parent abang..for sure nye aku akan jd ppuan sejati..bak Lady Diana...hehehehhe,anggun n sopan..ok gitu bang?...iskh...iskh..x ilang gak debo aku nih!

Emm..upe2nyer bkn aku je yg alami sindrom gelabah nih..cik kuntum pon sama..tp dia lg awai..2hb mlm..dia nk blik ngan Hasrul..ala, kwn e-kwn dia tuh..bwk kete waja siottt..selesa le cik kuntum nmpknye..dlm perjalanan nnt jgn kuar ayaq lior basi udah le pah...heheheheh..cik kuntum nk masak nasi ayam sblm bertolak ke kg..hasrol akan anto sehingga dpn umah..bleh le haji ahmad dok interbieu...raya aji thn dpn, kenduri..finish!..tk yoh le gelaboh cipan..biase je..wat le pe2 yg patut dlm kete tuh..use ur seducing skils..borak2 je lh..gather info tntg dia as his weekness..cik kuntum can use it as a secret weapon..ala, tk salahpon..kite usaha, Allah yg tentukan semuanyer kan?kan?kan?..mane le tau ade persamaan dlm mana2 department..hehehhee..buangkan lah rase tk selesa tuh...life must go on..1st come 1st serve..dr mlm td dok membebel tk renti2..laaa, tk sangka cik kuntum pon leh takut gak ek? Bkn ke cik kuntum nih..Puteri Gunung Semanggol?..hebat tentunya..terutama bab2 mende alah nih..akekekkekekeke..jgn marah ek?

Semeni tk pueh ati lak...dh jumpe pon leh tk pueh ati..mende le?..Pe lg yg ko mahu semeni?..kan jalee dh bwk berkotak2 KOTEX as ur souviner heheheheh...pueh si jalee mengangkut dr kluang ke sini..penat mamat tuh..ko pon tentu penat sb mengetest skill jd isteri jalee kan?..masak yg sedap2 je bg jalee mkn..tp akak phm..jalee bwk bodyguard skali ek?..ala..keciannyer toke karipap senyum kite nih..buhsan..tentu nyer..bile bodyguard dok ikut merata..ala, bkn org lain semeni..bakal adik ipo ko gak..amek le ati dia tuh..to love him is to love everything his love..especialy family..pengorbanan yang dilakukan utk orang tersayang amat manis sekali, percayalah....pulak tuh dh bintang cancer..tentunya korang phm sb sesama zodiak, siot je!

emmm..awat aku yg terkena ek? ghindu bangatttttt....

No comments: