September 16, 2004

DUNKIN N DONUT...


EEmmm...mingu nie normal je lah..x de yg menarik pon nk cite kt blog..normal..korang dengo tk?..normal..:D..cuma aku tk sangka yg ahad lepas aku mengidam DUNKIN DONAT..n i hv eat 4..repeat back..4 pieces of DUNKIN DONAT..flavored..epal, strawbery, choclate..can u imagine..aku pon tak tau le naper..ngidam mende alah tuh..hep-hep..jgn nk assume pe2 ek..luku pala tu kang..cik kuntum pon heran dok merengek2 nk g DUNKIN DONAT..memula tuh teman cik kuntum beli le mende yg patut kt kotaraya..pastu keinginan kembali memuncak...sblm tuh dh singah kt DUNKIN DONAT near plaza rakyat tuh..tp ramai sgt orang..so, aku suggest kat cik kuntum supaya carik barang dulu...pastu baru le beli donat tuh..so, penat gak le ronda2 dlm kotaraya..carik barang hinga bertemu...melayang la gak dlm RM50 beli blaus coz kekurangan that kind or things..(kang dating asek2 pakai baju yg sama..tk syok le) akekekekkekee...muntah ijo!

abeh je beli barang...dengan pantas kami berjalan menuju ke destinasi yang menjadi idaman aku..nasib baik org dh tk ramai..so aku ngan kecur nyer dok le mengorder.."akak, sy nk yg itu ye..yang itu..yang itu..emmm, cik kuntum nk yg maner?..strawbery ek?..ok kak, bagi sy yang tu 1..huh,apa kak? beli 5 percuma 1?..okle, i'll take it!"..emmm, lazatnyer..blum mkn pon ayaq liur aku dh meleleh..kecur siottt..pastu dok le kt kedai mkn order ABC..n milo ais 4 cik kuntum..kotak dh le cantik..aku ingat nk bwk balik as koleksi tp cik kuntum dh beri amaran..jgn nk sepah2 kan bilik tuh..kalu dia nmpk kotak tuh, secara sahnya akan dibuang keluar..ekelelellel...rajin le tuh konon nyer..:D

aku mkn 4..cik kuntum mkn 2..kenyang siott...tk sangka ade 4 ekor anak DUNKIN n DONAT dok dunkin dlm perut akak nyahhh..cik kuntum dok pakat gelakan kegilaan aku tuh..tp aku tk kisah, dh mmg aku lama tk makan mende alah tuh..yg penting pueh ati dpt makan bnyk!

next time dating, syg nk makan DUNKIN n DONUT tau abg...tk kira..tk kira..nk gak!

No comments: