March 31, 2004

Oh yeahhhhhhhhhhh..........


argh, aku dh balik dr kursus induksi kt J.B, larkin-seri mesia...22-27 mac 2004..lulus la part tu, nk tunggu lg 1 part induksi umum-2 minggu..tp tk tau lagi bile..selalunyer bile dh g kursus induksi khusus akan menyusul la yg umum..tk sabo rasenye nk confirm dlm jawatan secepat yg mungkin..barulah lega..kalu tk rase cam telur d ujung tanduk je..bile2 leh tendang..ramai gak yg hadir kursus tuh..lebih kurang je la lelaki n perempuan ( tuh yg seronot..) tp smuanya muda2 dr aku so tk de la nk menggatal akekekekee...tunjuk macho la, wanita sopan se-Malaya..:p, oleh kerana sore aku yg kuat mase memperkenalkan diri, aku telah diundi sebagai penghuluwati..tp tk de pun perkhidmatan yg aku berikan pd penduduk kursus tuh..entah! en zul, pegawai penyelaras tuh pon tk beri taklimat tugas..jd aku dok goyang kaki je la..cik kuntum, aya ngan misni punyer le bengang sb kalu dh jd penghulu or mc tk perlu ada public speaking kt dpn..hehehehe, jd aku ngan aya terselamat sepenuhnya-aya jd MC utk Unit aku punyer taklimat...yg 2 org tuh je la yg kena..relaks arrrr..korang kena praktis manala tau sok2 jd menteri, kan senang..tp kan ade sorang mamat tuh aku berkenan sungguh la..dia ade la seiras ngan my mashi (jgn marah mashi, ur still the best) tp lebih putih melepak..aku mmg gilos kalu tgk lelaki putih melepak nie..cair beb! thn lahir sama ngan si mashi..kira diorg sebaya je la tp lain bulan..asal pun sama-"sabah bah"...pelat sabah pun masih pekat lagi..tuh yg kekadang aku tk paham..pulak tu satu kumpulan ngan aku..mana tk cair iman di dada tgk dia hehehehehe..tangan dia mak oitttt..putih merah cam tgn pompuan, buat keje pun ade grace je..tp mulut la ade lain skit..dok marah n kutuk pegawai2 kt opis dia je..benggang sungguh dia ngan bos kt tmpt keje tuh..time senaman pepagi bute tuh (6.30 am) dia tk joint..elok je duduk kt atas kerusi..relaks sedangkan aku berpeluh sakan melompat2 ala jie-kundo(bruce lee maa..chewah)setiap ari lak buat senaman..punyer la mengantuk n penat..tp part tido hotel tuh yg bagusnyer..ade air-cond..sejuk bangat tp syookkkkk...makan? oklah..at least leh mkn 6 kali sehari..tp aku cuma amik yg penting je like b/fast,lunch n dinner...tak larat la melantak..penuh perut aku..lagipun nnt asyik nk tido je kt dewan kuliah tuh...itupun nasib baik dpt 2-3 org penceramah yg ok dn pandai buat lawak..tp pe2 pun aku suka cara en faizul bg motivasi dlm 1 ari tuh..byk ilmu yg dpt..dn bleh dipraktikan..lgpun ade gak aktiviti yg menguji minda...like build the highest tower using paper...guess the 'thing' inside box that he hold...(samb. sat agi, nk g bank ngan cik kuntum..)

No comments: