March 02, 2004

Ari ni aku tinggal sorang-sorang....


TOday..aku la kuli n boss..smua org cuti, tinggal aku sorang je kt wing nie yg jaga opis..yg lain mc, cuti kematian la...g appointment doc la..g urusan rasmi kt sarawak la..aku gak yg jaga sorang2 ni..boring arrr...hanya si enal kembang je yg dok ulang alik kt meja aku nie buat peneman di kala boring...abih tuh buat mende la lagi pah...chatingg je la...sesambil buat keje tuh, ada gak si mnn tuh beri keje kat aku..selang skit la aku buat n chating...tetapi lelama bosan gak chat nie..eh-eh, aku baru tau je..orlando blomm my hero tuh GAY..bior beno pah???..gamat nie, aku dh la cayang giler kt dia tuh..tkkn la..sape beritahu? la sape lagi..si enal kembang nie la..kecewanyer..takkanlah dia GAY..hampeh tul la...aku dok usha bangat si orlando nie..tp nk gak pilih sesama spesis..pe tah yg syoknyer...orlando, u cant do this to me!

My parent nk datang 6hb nie..nk amik barang adik aku yg dh abis belajo kt UIA..fuhh, lega..tk de le aku je yg dok support family..ringan la skit beban kalu dia dh keje..leh la aku dok plan nk beli keta lak..simpan duit..beli umah..beli perabot..pastu KAHWIN..akekekekekekee..at least tentulah gaji dia lebih beso dr aku yg taraf diploma nie..leh la my parent g menunaikan aji ber2, insyaALlah..lagipun ade 2 org lagi yg baru nak msk belajo..adik lelaki aku tuh tk tau la nk msuk U maner..dia baru je abis matrik..yg bongsu tuh pun tk tau lagi..tgh bersedia nk g PKN nie..22hb ni..same ngan date aku g kursus..so, at least me and my 2nd sister can support them..tk de le aku parah sgt..yolah, gaji pun tk seberapa tp kalu dh rezeki keluarga tuh, cukup2 je memanjang..tk penah la lagi aku tk mkn..mkn je..w/pun meggi...ahahhhahahhaaaa..:P emm..rase cam nk suruh mum bring ikan patin je, masak umah untie kt gombak tuh, leh mkn beramai2..ishk..iskh...sedapnyer ikan patin masak tempoyak..ulam pegaga cicah sambal tempoyak gak..waduh-waduh, suami lalu enggak sedar dong!

ni yg dok nk cari suami kayo nie...boleh la aku sambung study kalu suami support...rase cam nk amik PJJ je..td baru cik kuntum call katenyer ade offer PJJ utk kemasukan bln JUN nie..tp aku tk tau lagi..budget tk de tuk itu..lainla smua adik2 aku dh abis...leh la aku bazirkan duit tu tuk aku lak..emmm, nak sambung study ke tk? tp aku nk beli keta laaa..duit tk cukup!Aku tk dapat lagi partime job..mana nk cari nieh...kt serdang ade la tp aku tk de transport..but if cik kuntum nk beli keta..leh la kitaorg sesama g buat partime kat THe Mines tuh..cashier ke..salesgirl ke..tukang cuci pinggan ke..at least can get around RM500-600 something..tk de la sesak sgt nnt kalu dh use keta..ada gak la utk hari2 kecemasan..mana la aku nk cari partime nie???

'to man love is just an episode but for women is life or death'

No comments: