March 04, 2004

I'm In The Middle Of Weird Love Story...

Emmm.tingga aku ni blum sembuh lg dr 'gegaran' keta 'Pak Kuntum' mlm td..akekekekekeke...bunyi nyer Ya Allah..kuat oiii..cam perli aku je..maklumlah yg ade dlm keta tiara tuh beso2 belaka kecuali kwn 'Pak Kuntum' yang sedang2 je tubuhnya..dh tuh, wat pe rendahkan spring tuh..nk lowered la kunun..tp timbul masalah bile yg naik smua 'ringan' belaka...akekekeke, melendut la keta tu..tayo pun kena kt plastik cover dia..bunyi mengalohkan lori anto bwk pasir...smua keta or kenderaan yg melintasi kami mlm td tercengang2 dgr bunyi yg 'merdu' tuh..aku pulak tk sangka bunyi nyer kuat..ingatkan dlm kete je bunyi upanya satu malaya dgr pah oit..:P

Mlm td aku teman kan Cik Kuntum dating dgn Pak Kuntum..cam reunion la..sb dh hampir 3 1/2 mereka tk bertemu..emm, jejak kasihan! Kami ber2 dn Pak Kuntum bwk kawan dia, 'Pak Geduaq Pancit'...lazer cam peluru perpandu scud Iraq..geram aku nk ladakan mulut dia tuh..iskh..iskh...geram! Emm..akhirnya dpt gak la aku tgk insan yang sehingga kini menjadi pujaan Cik Kuntum..Pak Kuntum tuh orgnye biase je..normal..ade rupe mamak skit..cute n hitam manis orgnyer..badan pun tk lah kecik or beso sgt..nice to cuddle...tp yg slack nyer ialah..mereka berdua ni 'cold war'...aku yg kt tengah meja mkn tuh leh nampak aura tense mereke berdua...Cik Kuntum tuh dh le kena 'serang tentera jepun'..pe lg..bendera merah la..so, mood tk baik..asyik nk melenting je..pantang diusik..melentinglah cik kuntum tuh..aku tk paham la...dia suka jumpe ke tk dgn pak kuntum tuh? kalu suka, pasal nk marah2 sgt? Heran la aku...pastu bile kena sakat je ngan Pak Geduaq Pancit, merah padam muka tahan marah..ape lagi, makin galak la pakcik tu dok sakat..sakat lak tuh, bahasa tahap cipan, kurang ajaq! Mana minah tuh tk mengamuk ala jebat..aku lak yg cair dok tgh2 tuh tgk diorg ber3 'perang'..aku tk campur..aku cuma mkn je sate yg ade tuh..malas nk jd pendamai..lantak diorglah..sorang simpan perasaan..ego tinggi..sorang pulak buat tk paham or merumitkan keadaan..yg lagi sorang tukang jd penyibuk..malas la aku nk jd yg ke4 tuh..menimbulkan masalah je..baik aku diam2 kt meja tuh...gelakkan diorg dlm ati..:p

Cik Kuntum pesan belasah je pak kuntum mlm tuh..biar dia belanja perabih sakan..nk pekena kan blk la tuh..ari tuh cik kuntum tk beri aku mkn pe2..lapo giler akak nyah! Tahan lapo semata2 nk mkn sate tp aku cuma mkn 8 cucuk je..bkn diet tp tk tahan dok kat 'meja panas' tuh...selera pun mati..dlm kete pun pak kuntum cubalah utk mengambil ati cik kuntum tp she turning him down...at least i can see he try to do something..but, i dont know...the spark is always in flame..no fun or happiness during that nite..tk happening pun..tegang je memanjang..so, it up to them la...emmm...the destiny playing with them or it just them who playing with the destiny?

Mlm tuh mashimaro call, aku tk beritahu dia pun yg aku nk kuar...so, i'll keep quiet..tp lain macam je sore dia bile dgr suara pak kuntum mlm tuh..agaknya dia leh agak aku kuar makan ngan lelaki..aku pun tk kasi tau dia..malas, kang jd kontroversi lak..so pe2 pun ahad nie la explain kt dia...Or i just kept it as secret? Lantaklah..aku tk salah pun!

Akhir2 nie..aku gilerkan lagu ruth sahanaya- Kaulah Segalanya...best giler la..dulu pun dh giler tp skang bertambah giler bile dgr lagu tuh..cair semacam je..aku nie romantik orgnyer..suka sgt mender2 yg berkait rapat dgn perasaan nd romanticsim..aku leh luahkan dlm poem or story...so, sape yg dpt aku as pasangan idup nie, wait with my supprise...(lobi kak jgn tk lobi..:P) aku suka beno dgr lagu berlirik puitis nd muzik yg slow or balad nie..soothe my mood..heavy metal time benggang je..head bangging la!

Aku nie jenis peace n quit tp sukar dijangka tindakan yg seterusnya..as a LEO biasele..aku nie kira nya jenis jiwang karat....dn kengkadang leh je brutal..ikut keadaan la..cepat merajuk pun iye gak..dh sifat perempuan gitu..nk buat lagu maner? teruk la bakal laki aku nk pujuk sok2 tuh..aku juga jenis yg panas baran..tp cepat panas cepat sejuk....tk usah takut..aku cuma sembelih mana yg kaco daun je..:P

Kaulah Segalanya

Hanya Tuhan
Yang tahu segalanya
Apa yang ku inginkan
Di saat-saat ini

Kau tak 'kan percaya
Kau selalu di hati
Haruskah ku menangis
Untuk mengatakan yang sesungguhnya

( korus )
Kaulah segalanya bagi ku
Kaulah curahan hati ini
Tak mungkin ku melupakan mu
Tiada lagi yang ku harap
Hanya kau seorang

Kau tak 'kan percaya
Kau selalu di hati
Haruskah ku menangis
Untuk mengatakan yang sesungguhnya

( korus )
Kaulah segalanya bagi ku
Kaulah curahan hati ini
Tak mungkin ku melupakan mu
Tiada lagi yang ku harap
Hanya kau seorang

Kaulah segalanya untuk ku
Kaulah curahan hati ini
Tak mungkin ku melupakan mu
Tiada lagi yang ku harap
Hanya kau seorang
Tiada lagi yang ku harap
Hanya kau seorang


"Bila kau tak disampingku..."

No comments: