June 08, 2005

Subjek : Idea kering kontang...


aku je ke yg rajin update blog? atau saje je wat2 rajin? atau mmg dh rajin? atau idea lak yg mencurah2? fuyoooo...penin pala aku nih siot..tak tau nk tulih pe hehehe..tp nk gak taip sb keje kt tmpt baru nih relak giler...wat mase nih le...mase dpn aku tak tau le plak..kira2 cam honeymoon time lak kt opis baru nih muahahahah..bkn kawen je honeymoon..keje pon bleh honeymoon!

dgr cite kerajaan nk luluskan waktu berkeja yg baru tuhl..senin-jumaat..ari sabtu cuti..n mase keje di panjangkan..mungkin ingga jam 5.30 ptg..setuju ke korang smua?

aku?! aku mmg lah setuju giler..yg penting cuti..leh wat partime n mcm2 lg tau..byk mase bersama keluarga n suami tercinta, cesh!..drpd keje sekejap sgt ari sabtu tuh, tk berbaloi..lebey baik cuti n anjakkan waktu berkeje tuh lama skit..sepanjang minggu..senin-jumaat..senang!

alhamdullilah mjlis aku berjln gan lancar, selamat!

No comments: