May 30, 2005

Subjek : tingai aku keseorgan..smua dh g penang!

senyap sunyi je EPU minggu nih...pengacau2 smua dh g penang..tingai aku sowang2 kt sini..meratap nasib, ceh..muahahaha..tentu seronok kan? sok aku kene g sowang2 lak plak..selalu cengitu..dulu mase kursus pon sama..diorg je bergeng2 g..aku gak yg dok menghitung ari kt sini..kt umah tingai le kami ber3..aku,yati n liza..yg len smua g..

diorg blk sini 1hb/6 nih..aku pon dh tk de kt umah..blk kg..wat preparation..semoga diorg smua dtg mjlis aku nnt..konvoi chik kuntum..jgn tk konvoi..so at the mean time..blog tk bleh le update..tunggu le bln 7 nnt..bile line dh clear..tk bz lg..skg nih pening pala..tp arinih aku update le sb lama tk update nnt..sawang lak blog nih..plak tuh kang..chik kuntum gan chik min..dok perambat tagbord aku..penuh gan msg2 yg kodoks..muahahahah!

mlm ni nk mengemas..sok blk umah untie kt sri gombk..pahtu pg rabu nk blk kg terus...gan untie n my sister, Oya..petang sok ingat nk amek half-day..pas je bos g meeting..nk blah ler..takut tk sempat smpi kl sblm jem..kang terhingut2 tgh jln..be4 smpi umah untie aku nk parking kt terminal putra gombk..nk g mydin n terus amek oya kt pudu skali...aku tk berani lg bwk kete ke KL sowang2..smlm bleh le, cik abg aku ade sebelah..ade le keyakinan skit..dia pon tau jln KL..aku mmg le tau tp tau bwk jer muahahhaa..ala, borang cuti sape nih? laaa..office boy aku nk cuti le plak sok..sape nk jaga off? buang karan toi le abg razali nie hehehe..kaco stim jerk..abeh cemaner erk? dgr2 cite pon kak ani nk soh aku tgkkan meja dia sok..dia kemungkinan cuti gak..maklumlah cuti sekolah..tentu le berlumba2 nk g holiday with family...pe le aku nk wat nih?

tp aku harus g gak mydin tuh..nk bli beg kertas, contact lenses,bunga manggar..pe lg? kotak telur..bekas mknn plastik..ala bekas cam org jual yong tau fu tu ler..aku nk bekal kan skit wat kengkawan yg dtg tuh..alas perut dlm perjalanan..jgn diorg sesat sudah..aku dh kasi peta tuh..lgpon temerloh gan kl tk jauh pon..2 hrs jer..jln pon lurus..tk de le bengkang bengkok..yg penting kl-karak-temerloh..nk ikut highway baru pon bleh tp kene tol RM6..kalu ikut karak..tk yah..sb jln dlm..tol gombak RM4..tol bentong RM2.50..itu je..tk byk pon..cam nk g ipoh or jb..harap2 ramai le kengkawan yg dtg tuh..meriah le skit mjls aku nnt..almaklumlah..4/6 nih tarikh byk sgt kenduri kawen..sb cuti sekolah jd aku bimbang gak le..kenduri tk de org dtg..kang membazir lak..nauzubillah!

oit kengkawan kt penang tuh..pe le korang tgh wat erk? tersengguk2 dgr ceramah ke chik min muahahah..or dok sms gan chik jalee tuh..chik kuntum jgn dok cuci mata je gan pekerja hotel tuh..tumpukan perhatian tau..aya, tutup mulut tuh kalu nk menguap..kang masuk mak langau lak..:P..erk tersedak minah tuh, bab nama kene sebut..mkn sedap ke? lauk ok? tido ok? oh...chik kuntum nk g swiming pool erk? renang le jgn tk renang..bln 8 nih kite wat barbeque erk..or 10 ker..dh lama tk wat mende alah tuh..seronok, teringat time kite terapung2 dulu kan aya..kan..kan...kan chik kuntum!

No comments: