May 14, 2005

Subjek : 1,2,3,4..8 lg..1,2,3!

berpeluh sakan kitaorg kt UPE nih arinih...mana tak nya, arinih ade senam robik..smua kakitangan diwajibkan hadir..tp aku tgk ade gak le yg wat slumber je..iyolah, mende2 cam nih susah skit org nk joint..aku ok jer..at least dr tk penah xcercise langsung...ade gak 2 x sbln..gomen kan nk smua rakyatnya amalkan gaya hidup sihat..so at least i can put off my calories!

petang nih kalu jd aku ade tugas 'khas'..jd cikgu-cikgi pd org tersyg..emmm, pe tugasnya?!..bior le aku rahsiakan dulu..hep-hep..jgn nk pk bukn2 erk..ini tugas murni..memberi tunjuk ajar pd yg sudi belajar..bukan cam yati tuh, berzaman le nk tunggu dia belajo..tk berani katenya, ade ke patut? (iklan pantine)...heheheheheh

bilik boss baru aku dh ade perabot..aku nyer tk tau le plak..cam ade je kt dlm bilik tuh...tk tau le kot2 smua tuh dia yg punya...boss le katakan..heheheh, aku gak yg tk bermeja..Fiza, mana meja aku? bleh ke aku jd PA nih...cam tk yakin jer..mintak2 bos baru aku ni ok ler..aku nk mintak cuit panjang bln 6 nih..semoga kami ber3 (en.zubir, aku n razali) akan dpt bekerjsama sehingga dia tamat kontrak gan UPE, aminnn!

duit..duit dimana ko duit? duit...duit!

No comments: