May 27, 2005

Yeyeyeyeyeyeeee..yabedabeduuuuu!!


gumbiranya dlm ati aku nih..kembang lubang idung smua..hari2 yg suram kini ceria kembali hehehe..rase cam dunia IT nih dh jd milik aku lak muahahaha..oit kengkawan..aku dh dpt pc heheheh..internet hehehe..privilage tuh..bkn senang nk own pc nih..kt seksyen lama dulu kene kongsi2 w/pon sah2 pc tuh aku yg punyer..main tumpang2 lg..so skang nih..aku je yg punya..org len tk leh kaco..tuk 1 thn ni le..sb kontrak en zubir abeh thn dpn..jd aku kembali le merempat..tp tk tau le admin nk letak aku kt ner..kt ner fiza?

jgn letak aku jauh2 udah..kang merana lak idup..susah x de pc ini..nk menjalang pon tk bleh..kene dok melangut diam2 kt meja..sesambil nengok Mas (PA undang2) lalu lalang anto surat..pahtu nengok kak ani gan kak nor lalu..pahtu PAR anto surat..pahtu nengok tok rahman lalu..pahtu org anto paper..pahtuh chik kuntum..pah tuh Mas blk..isk..iskh,penin pala aku..pendek cite...tgk org lalu lalang je le..buhsan!

tp skang tidak lg..terima kasih pd pihak pengurusan..aku kini telah berjaya memiliki PC lengkap gan printer pon tk yah kongsi2 gan org..kongsi gan bos je..tp boss pon nk wat pe..sb aku gak yg wat keje dia heheheh..jd printer pon aku gak yang punya muahahahah...jgn jelous!

sementelah aku tk de ni...kemain korang ronggeng2 kt blog aku erk..kt tagbord..kt room..berlagak gan aku sb aku tk de pc erk..sunyi sepi je idup tk de pc..speaker pon tk de..tp aku nk kebas speaker cik kuntum, bleh tk? lps dpt elaun PA nih aku beli le yg baru..tp wat mase skang nih nk pjm dulu bleh? ala pjm ler..buhsan le sunyi nih..patah kaki!

tetiba aku teringat lak kt my mashi n rendra(my papa)emm..papa, mama miss u..everytime i watched sincan cartoon n genting highland park, i remember u but do u still remember me,ur mama?..for my mshi ,ade ke tk dia bace blog aku nih? kalu bace terima kasih..kalu tk de bleh le aku kutuk ko erk? muahahh....ingt nk anto kad kawen kt dia tp takut dia sakit ati lak..so wat must i do? still miss him..still wanna hear his voice..still wanna hang out with him..but it a sin..for me n for him..we already have some1 special..i always treasure the moment we hv togegther..for all the man that used to love me b4..that love me so tenderly, thanks..i appreciate it..the effort u take to make me happy n smile, thanks!

kpd pembace blog: sila le jemput dtg ke majlis aku kt temerloh 4/6 nih, semoga kedtgan korang smua memeriahkan lg majlis itu...amin!!

No comments: