February 07, 2005

Emm...smua kroni's aku kene sindrom luar kawalan..or gatai tgn wat perubahan pd blog memasing...yg jd mangsa? akak jugakkk...heheheh..tp tk kisah ler beb...kroni's nyer pasal..pe2 pon bleh..tentu yg jd pelawat setia blog kitaorg penin pala..jap layout itu..jap2 layout gitu2..tk tetap pendirian..cam lalang..pe2 pon, Tahniah wat Cik Aya sb dh berjaya mempublish blog sendiri..thank for joining the club heheheheh!(tepuk..tepuklah tangan..jgn tak tepuk) Tp jangan hangat2 tahi ayam je..pastu beku cam blog maklong kita tuh, tk gerak2!

Sb tuh lah aku lama tk post blog...bz gan office work n penin pala utk maintain kt blog nyer layout..nk cantik2 tp tk ade yg menarik ati di blog skin..kene le tunggu next idea dr pencipta2 blogskin hehehhe..aku cut paste je ler..tk de idea nk kasi kt diaorg..pe aku wat last weekend?..jap-jap, den pikior..emmm...tk de pe2 pon..aku dok umah je ngan cik kuntum,maklong n yati..berehat2..kemas2 rumah/bilik...basuh kain...lipat kain..tido...mkn...oit, tk sangka byk gak aktiviti kitaorg wat, patutlah penat!

Date? tk de minggu ni ingga cuti tamat sb Toke TZM blk kg..so, terkonteng2 la aku kt umah layan blues gan cik kuntum..tp ade berita gumbira bg aku..sb my best fren since high school dulu is getting marry on Labour Day (1 Mei)..hepi sgt2..Dewi called aku ptg itu,katanya dia rindu nk dgr sore aku yg merdu nih so aku bantai ler gelak kekuat..(sori ek chik kumtum, dh pekak ker?heheheh..)pe lg, sesak nafas minah tuh joint aku gelak sesama..entahlah, dh cam tradisi plak..bile jumpe si Dewi nih musti gelak je memnjang..nk ckp pon gelak dulu..tk tau le kene sawan pe kitaorg nih..dgn Jan tk ler plak..heran!

Antara aku gan Dewi..our special day..dekat2 je..mase getting engaged dulu pon gitu gak...nih nk kawen pon cam tuh gak..tk de le pakat2..tp dh takdir cam tuh kot?..kami heran tau..tk de bincang pon sesama tp date dekat2 lak...same instinct kot? tk kisahle beb..janji sesama bahagia kan Wewet?!

Salah sorang kroni's aku dh "off market" smlm....tentu hepi sakan minah tuh..maklumlah dh bergelar 'Puan'..akhirnya..kebahagian milik nya, tahniah...tentu cuti panjang ek,honeymoon? semoga bahagia sehingga akhir hayat..itu doa aku pd semua kroni's yg disayangi...amin!

"Anda gemok..anda gemokk...bile le aku nk kurus nih?..uwaaaaaa.."

No comments: