July 04, 2005

Subjek : 1st month annual wedding...

3/7- 1st month of our wedding day...aku rase complete sb dh dok bersama..dulu x mcm dh kawen sb dok asing2 kejap..tp 1/7 aku dh dok serumah gan somi tersyg..sblm nih pon ade gak aku on-off kt umah dia kalu housemate dia x de...skng ni kami dh ade bilik sendiri jd lebey le privacy..yang tingai kt umah tuh cuma Shah sorang jer..keje kt mimos..(touch n go erk cik kuntum heheheh..)tp aku mmg x nmpk pon batang idung si shah tuh sb dia keje shift..mlm-pagi-ptg..pendek kate cam tk de org ler kecuali kami ber2..Shah tu akan pindah dlm mase 2 minggu jd lebey bebas le bile kami tingai berdua nnt muahahahha..(gelak ala2 ponti..)

sepjg minggu tuh kami bergotong royong jer le...mengecat bilik tido gan warna paberet aku..MERAH..pahtu cat tu ade lebey jd abeh denden umah sewa tuh aku cat merah heheheh..tema aku MERAH n PUTIH..romantik siot bile dh nmpk kaler tuh..skg nih nk g carik langsir lak..langsir bilik tido dh ade..aku nk guna pelmet mase kawen dulu sb kaler dia merah + cream , sesuai sgt le gan tema aku tuh pah oit..tp aku rase nk nangis bile time kemas bj...geram pon ade gak...naper? sb penat sgt kemas, byk toi bj aku tau...(bkn nk riak tp dh kenyataan) sah le cik kuntum gan yati gelakkan aku!..kalu bj lawo2 tk pe gak..ni bj biase2 je..bile aku rengek kt somi tersyg, dia cuma gelak jer...katenya almari kitaorg yg baru tuh tk muat..jd hanya bj aku je le bleh letak..bj dia letak tmpt len...ade ke patut? ..aku tk kira..aku angkut gak bj dia msk almari tuh..bile kawen kan meaning dia share? jd share je le pe yg patut...so aku decide nk let go half of my clothes...lg pon nk blk kg 15hb nih..mane bj yg muat gan Adik, aku kasi dia arrr..mana yg x nk soh mak kasi org jer..mane2 ler, tk kisah..janji almari aku kemas!

mlm td aku g psr borong selangor kt seri kembangan tuh...beli stok lauk pauk utk seminggu...tp bile dh smpi umah baru le sedo yg kitaorg tingai 2 org jerk...heheheheh, terover le plak..ingga ayam pon bli seko...jd pah nih tau ler aku, beli sikit2 jerk..tk mo membazir..kira2nya lauk yg kitaorg beli smlm tuh tahanlah 2 minggu...itu pon kalu aku rajin msk..kalu malas, dlm sbln pon ade lg kot? muahahaha..

p/s: manis dlm perkawenan dh rase..pahitnya bile erk?

No comments: