April 28, 2005

Subjek : Semakin dekat hari semakin haru biru..

@#$#@%^&*(..woit, aku dh penin n baran betoi lah..byk sgt prosedur remeh temeh..ati nih sakit cam kene perah n hiris lemon..sakit sgt..hishhh, nk wat keje halal pon byk sgt songeh nyer..kene wat tuh le..kene wat ni ler...nk kene wat HIV test lakbadan dh angin..tak tau le bile nk meletup!

aku penat arrr..terkejo2..ke sana..ke sini..ke sana..ke sini..melayan karenah n pueh kan ati org..au penat..PENAT!!..otak pon dh tk bleh pk..bile otak dh tk bleh pk..byk le kesalahan yg di kira cuai telah aku lakukan...bwk kete pon skgn dh meraban2..kad kawen pon leh salah cetak..ishk...iskh...geramnya..
aku rase cam aku sorang je yg dok wat keje..Toke TZM tuh bg arahan je..pastu smua nk aku uruskan..LELAKI!..letih le aku camni..smua nk wat..nk handle dia..nk handle parent..nk handle siblings..time aku tgh bz nih, office pon wat hal..PA aku tuh siap soh jaga meja boss arinih..dia g berjual di PUSPANITA..sok pon dia cuti, konvension lak..wei, aku tk penah g tau, aku pon ahli gak..awat smua aktiviti dia je nk g? pastu senang2 je leps t/jwb kt aku yg dh sedia pening nih..kalu bos tuh ok n tk de prob, aku tk kisah..ni h yg jenis anak tekak 'garing'..dok menjerit2 24hrs..menyampah!!

ya Allah, aku dh tk tahan nih...ati nih cam kene ramas2..nk nangis pon ade..kalu aku terangkan kt org, tentu tk phm tp mana yg ade pengalaman or dh kawen tuh tentu setuju gan pe yg aku alami..idup jd kelam kabut..aku bru je baik dmm..bdn tk larat..mungkin asik terkejo2 ke sini..ke sinu..ujung minggu aku tk penah free..ade je xtvt tk terancang...semedang la-la tu gak nk kene g..aku penat, PENAT!!!

sib baik ade blog..dpt gak aku curah dgn perasaan..bdk2 umah tuh dh buhsan nengok karenah aku nih..tk penah nye stabil..hehehehe...ari2 giler :P..plak tuh, bdn dh naik nih...rungsing lak nk kuruskan bdn..tp selera makin hebat? salah siapa? aku le jugak kan...dok mkn pil kurus..tp tau le result dia cemaner..asyik ke toilet..seksa tau..sob..sob..sob,jd kene le aku sowang2 tanggung smua nih..dr hal yg beso inggalah yg remeh temeh..smua aku!

sb apa? sb aku yg gatai sgt nk kawen..hah, skang nih tanggung le smuanya...sapa soruh kan? muahahahah...tk kawen salah,kawen pon salah...skang nih pon relationship kitaorg tgh sobber semcm jer..no fun, cam kene force je kalu nk jumpe tuh..tak tau le kenape..sama ada aku yg rase cam tuh or TOKE TZM pon sama gak gan aku..inikah UJIAN sblm kawen?

pe2 pon, kehidupan mesti diterukan..arghhhhh TENSION!!

No comments: