April 18, 2005

Subjek : CM 8677

penat siott...bz skit minggu nih..sama arr gan chik kuntum tuh..dia jd penyambut tetamu kenduri kawen KP kitaorg..PM dtg siottt..tuh yg cik kuntum bangga skit..maklumlah dpt salam heheheh..pendek kata cik kuntumlah tulang blkg majlis besar2an tuh muahahahha...bz!

sabtu lps aku blk kg..amek BOIFREN lama aku...iyolah,ni smua gara2 pemandu bas nadiputra..tuh yg aku ngadu kt abah n dia kasi amek BOIFREN lama tuh...lg pon aku nk g beli barng senang kalu ade BOIFREN..bleh le jd tukang angkt brg kan..kan? senang keje aku...aku pon nk kene ulang alik anto brg yg dh beli tuh..bunga telur, potpori..etc..etc..

so, pg nih kitaorg tk lmbt lg..insyaAllah lps nih kad punch awal sokmo ler...BOIFREN dh ade..senornya aku heran gak kt offis nih..time kitaorg dtg lmbt leh lak wat memo..tp time kitaorg awal seawal awalnya..tk de le surat penghargaan diberikan? cuba lah bg intensif skit..tk perlu duit tp sijil pon dh ckp..tentu kitaorg suke..usaha yg bersungguh2 jika ade hasil..tentu le gumbira la..lalala..lalalala..

cik kuntum tgh sakit ati sb BOIFREN dia dr sabah tk mai2 lg..dekat 4 bln nunggu..cam tunggu buah durian tk jatuh yeob oit..tp tk tiba2..kejap kate naik kapal tuh ler..jap naik kapal lain lak..nk kene msuk deport dulu..baru leh release..memain ek? sepatutnya BOIFREN dia smpi 15hb lps..tp tk gak dtg2..tetiba dpt msg dr sabah yg kate postpone dulu..22hb baru nk dihantorkan..ade ke patut (iklan pantine) msg cam tuh..angin le org tua tuh..merah padam muka cam udang kene barbeque hehehhehe..sabor, bwk bertenang pah oit...tk lari gunung di kejo..aik cam penah dgr jerk ayat nih?

counting days..54 remaining hehehehe (tiru ika)

No comments: