December 06, 2003

Tahap Kebenggangan Melampau!

as'kum..selamat pagi..pe kabo smua? aku? sihat tp life is bit boring today..no work to do..seno lak dah blk kg..sepupu dia kawin..dia la yg kenalkan pengantin tu..sorang kawan dia..sorang lg sepupu dia..seno pun nak kawin gak..tp dia tunang mayb pas raya aji..cuma tahun je blum lg dpt dipastikan hihiihiihii..(jgn mare seno..aku gurau je ek?)..jap agi aku akan post my poem...skang nie ada problem lak ngan officemate...dia tgh marah giler la ..rasanya! aku pun tak tahu nak kata pe..tetiba je aku lak yg kena 'maki' dlm kelembutan..(intrachat) hiehihihii...entahlah, datang bulan kot officemate aku tuh...baru je td dia panggil aku 'jubor' lak..ini dah lebih....maki-maki nie mmg aku anti sikit..asyik kena ngan dia..balik2 aku je yg kena marah..org lain tak de..patut ke aku marah dia blk? kang tak pasal2 gaduh beso lak kat opis nie..dah la aku org baru...plak tuh keje pun lum pandai lg..nak 'jubor'(jgn diamalkan sebut ayat tuh) kan aku je...berlagak la tuh!

No comments: