December 05, 2003

Learning to 'Walk' With The 1st Step

seperti biasa, aku cuba mencari idea berdasarkan peristiwa yang dialamai dan perasaan yang timbul akibatnya. Sekarang nie aku tengah binggung saat mengenangkan 'mental' yang gile terhadap 'sesorang' yang aku baru kenal 2 hari. Memang giler segiler gilernya hahahahahaha..hanya Tuhan yang tahu 'penanggan' yang diberikan olehnya. Nasib baik tak terjun bangunan putrajaya nie, kalau tak kenduri arwah la family tersayang. Mulai hari ini, aku akan cuba meng-update-kan blog nie kerana aku baru je....jeng...jeng.jeng..jeng..pandai sesikit menggunakannya. Hahahahahahah..tentu seno marah, ajo dah lama tapi skang baru pandai guna. Itupun sesikit hihihihi..lantak ko lah seno, at least know i can start my own 'world' tul tak? Disini aku akan tampilkan sedikit nukilan dari jiwa yang giler..mungkin novel bersiri..sajak bersiri..puisi bersiri tapi oppppsss..bukan PEROGOL bersiri ek?..tak main la..hanya yang 'bersih' kat dlm nie!

No comments: