December 31, 2003

Lama tak mengarang...

selamat pagi kpd smua org yang mungkin singgah kat aku punyer blog nie...dh sarapan? kalu dh, oklah tuh..semoga ceria di pg rabu nie ngan perut yg kenyang dan sebu...hihihii..emmm..in this 24 hrs we will celebrate happy new year maa...aku tk celeb..kalau celeb pun kat umah je..pe lagi? membuta la..tk de sesape yg free ajak aku kuar so, jdlah aku surirumah sepenuh masa sok tuh..mengemas, memasak, menjaga 'anak-anak', membasuh dan semuala yg bermula ngan 'mem..'! Sok, ingat nk g jogging kat tmn botani la..seronok skit..lgpun dia nyer pemandang fabulos..wallah..secreto d'amor..angre..angreee..i:P tulah yg dpt aku gambar betapa indahnya alam ciptaan ALLah..tenang n sejuk mata memandang..tk de la aku dok 'berkabung' je sepanjang thn nie..otak aku ni dh jem sejem jemnyer...dgn masalah dlman..emosi tk stabil..perasaan tk teguh dn yg sewakt ngan perasaan kecewa..but life must go on, right?

"Love at first sight is possible, but it pays to take a second look.."

No comments: