January 05, 2004

Isnin Yang Membosankan....

Pepagi senin ni memang mengundang keboringan tahap cipan..tuh yg aku dok post lagu sheila on 7 buat pengubat bosan ari nih..suka tak lagu tuh? tak suka? dah nak buat cemaner nie blog aku...suka ati aku la nak letak lagu pe2pun..hihihihihihi..jangan mare...aku tengah 'giler meroyan' skang nie..giler boring...idea tuk sambung novel pon tak kuar2 dari brain aku nie..stuck ( cam lagu stacy orico je..)jem n entah pe2 lg la...emmm...thn baru nie aku dh ade azam baru..jeng..jeng..jeng...( nada apek senario) aku nak tambah pendapatan yang ada sb skang nie tak cukup nk menampung keluarga yang sangat memerlukan..(chewahhhhh..cam dh ade anak 10) demi adik2 dan parent yang aku sangat2 sayangi (kadangkala tuh ade gak aku merungut..tp rungut2 sayang) so, utk mencukupkan maintainence family n aku amnya, i have to search partime job..de ke sesape yg bleh offer aku partime job nie..asal halal udahlah n menepati waktu keje so aku tk terkejar2 nk sampai kat situ..at least tukang jaga kedai pun dh ok...yg penting uwang masyukkkkk!

Mens? No..no...this year I will not think about them. Enough is enough. Let think about wat can i achieve in life without them. How about make more money n try to enjoy life such as taking a holiday to anywhere i like with my frens...be free! No feeling or emotion attached to me n make my life miserable ( i hate that..) n save my tear for other who need it...i dont know who yet...but it up to HIM to guide me with HIS light...insyaAllah


" Where passion blazes and secrets unfold"

No comments: