July 11, 2011

44 day..

arini genap si Merah 44 ari..pantang aku pon 44 ari gak..pejam celik pejam celik dkt 2 bln anakanda kami di NICU..kami tetap pk +ve..berdoa n bertawakal semoga Merah sihat dan bleh check out b4 raye..i want to spend my time with her b4 going to work..

kalu Merah kuo after aku abeh cuti, demmm...dh la work time 7 am-7 pm..rugi rugi cuti 3 bln aku woo..itu pon aku mitak Adik tulun jaga b4 anto kat bb sitter yg len..bkn apa, aku nk Merah besau n sihat walafiat..baru la nk anto kat maner2 nursery..takot, kejadian yg buruk berlaku..

tp pe2 pon, aku sgt keciwa kalu Merah kuo after raye..sian Tok Bah n Tok Wan..n ramai lg yg nk sgt tgk budak tecik tu hehehe..selain nk kutip duit raye hahahaha!


2 comments:

PhatLady said...

insyaAllah..skrg dah lebih 3 bulan kan..??

baby Maeya akan bertahan..
kami sentiasa doakan.. ;)

mak iti Jr said...

tima kasih julssss, muachhh!