June 27, 2011

sudah 28 hari..

alhamdulillah, anakanda kami sudah 28 hari setelah pelbagai rintangan di hadapi. berat bdn still mcm yo-yo..jap naik..jap turun..tp vital sign seme okeh. sukor la nak woii..itu tag ummi juls ko haaaa :P

abi pon dh slmt sambot besday yg ke 34thn,alhamdulillah..thn ni dh bleh celeb hari bapa kan bersama our beloved dotter :p

tok bah n wan tiap2 ari tepon tanya condition bb Merah. mak usu pon sibok kira hari sb nk jaga bb Merah. n ramai beno org x sabo nk tgk our cute little dotter..ni aku nk kasi statment sket ye:

"wahai org2 kg, abi dia x kasi aku amek gmbr atas sb2 yg dia je ketahui. jd korang kene tunggu gak si Merah ni kuo dr wad. aku x bleh lwn perintah somi sb nk masuk surga :P. sekian, terima kasih"

aku pon dh 28 ari gak le pantang..lmbt benau nk tunggu 100 ari hehehe..tp pejam celik pejam celik..ramadhan akan menjelma then hari raya..yeyeyeyey, taun ni kami beraya bertiga akhirnya. aku berdoa agar bb Merah bleh sambot raye di phg n jb taun nie..insyaAllah.

aku dh stat sopin list utk our dotter. byk brg yg x bli lg. sib baik gak le sedara mara n kwn2 sponsor:

Makteh Khy - bj bb
mamaqisqimie - katil bb..blom psg lg la :P
kak izan - bj cute2
my SIL - botol susu 6 bj oiii
kak ani - cap bb pink karer mehhh

thanks seme :P

p/s: kalu bleh aku nk elakkan seme nye pink, cliche la beb!

2 comments:

PhatLady said...

pejam celik, pejam celik..
x terasa dah sebulan lebih dah kan (disaat entry nih haku komen laa)

alhamdulillah..ko dah berjaya mengharungi suka duka akhirnya jadi "bonda"...raya neh sure best giler sbb dah beraya bertiga & xde dah nak menadah tinge dek soklan2 cepu mas org kpg..

uwaaaaaaaaaaa...!!

x sabarnyer nak tgk baby maeya...!!!

pstt : Tebaloi ko dah ade kat haku neh, esok lusa haku passsss ekkk... ari nih balik awl kot.. MIL ade kat umh..and mlm nih nak bwk dia g berubat kat Darussyifa ker ape ntah yg Ashraf Muslim tuh... ;)

mak iti Jr said...

pejam n celik..kan kan kan

ha,bape rega tabaloi ko tu?

p/s: aku tetap doakan pasni ko plak ye, ameen.