February 23, 2011

Dumba Dumbi Dum-Dum

Ni la rupa Qiss time kitaorg bwk g mkn kat Alamanda, stylo! dok kaco Qimie. Mama dorang ni dok tahan napas je, geram! hahahahaa...aritu Abi nk sgt bwk bdk2 ni mkn kat luo
tu g lepak kat RasaMas after Mcd full,cam ulat taik je :P


lepas kaco Qimie gan selamba wat bodo..bile aku nk tarik hud tu kasi nampok
mate, x mo. nak amek pic cemtu gak..aii, bdk2 zaman mili nie kecik2 dh
tau style. len zaman aku dulu, pakai je la yg mak abah bli.
spek pon belasah yg mak je..time tu aku sebijik la cam Betty La Fea hihihii!

Dek kerna Lokong x mo bwk aku p mkn GP Beriani kat pinggiran putra tu, aku pon 'mengamok' kat dpr sendrik :p, sibok surt net cari resepi berianai gam JOHOR. x kira, syg nk wat gak..lantok! then terhasillah yg kat pic tu..bleh tahan la rasanya. even x bape supe gan beriani johor. ni resepi anak Atuk Abah..yg msk kat area Tampoi tu ha..

Nota: wat mase ni kami sekali lg diberikan 'ujian' kali ke 4. 'Reseki' itu kami cuba usaha utk tidak mengalami result yg sama sprt thn lepas. cukup2lah ujian itu, kami x mampu utk 'kehilangan' lg. kami kembali ke perubatan tradisional slps gagal sains moden. no more doc's! jika kali ini, kami diuji skali lg, bio la keputusan itu kami decide dan diuruskan Allah. doa n tawakal mengiringi kami sepanjang 'perjalanan' ini.

No comments: