January 28, 2011

Anak2 Angkatku...

TADAAAAAA...
Ni la Hanif n Basir, anak jiran perumahan aku dok tu. Abg dorang x joint aritu (Uzair) si kecik tu, manja Abi(lokong) pantang tgk kete kami, terkejor2 dia..ade je mende nk cite hehehehe..si Basir ni la selalu jd peneman aku n Adik kalu lokong x de wekend..cam bodygard laaa, Ummi dia dulu penah keje kat EPU nie, 1 opis. last2 1 perumahan plak hahahahahha..suke2!
Aritu besday Adik, so fav dia mmg la AYAM. x kira la AYAM msk pe, janji AYAM. so aku wat le menu yg paling senang, pejam mate je siap (iye ke? kalah david blaine wakakakaka..)
NASI AYAM. Aritu jd babysitter dorang la..ummi dorang g soping kat SOGO. aku x kisah, janji dorang behave..bonda garang tau, bulu ayam tu bkn display je tp bonda mmg guna =ayat yg aku selalu guna..ala tuk anak aku sok pon skali, hahahahaha!



Ni lg sorang anak angkat aku.. tp yg ni kesayangan Abi. Yang dok tayang2 beg, Abi la yg bli. Abi ari2 sebot psl Qisstina nie (jeles bonda tauuu..) pantang tgk mende chantek2, Qiss gak di bibir Abi..sian Qimie ek? x pe Qimie, nnt kwn gan bonda je tau...bio le dorang tu!

sekali tgk, dah mcm awan Dania lak si Qiss ni..wakakakkakakaka!
(Mamaqiss bitau, bwh beg tu dh haus sb kulu kilir Qiss heret beg....toilet je dia x bwk, bijak2!)

p/s: dorang nie la wat hepi2 ati kami, anok sendri blom dpt2 lg. tumpang kasih anak orang je la TP x tau sampai bile isk..sik..sob...sob..sob!



1 comment:

snow said...

amboit2.. begambo bukan main lagik si qiss