February 03, 2009

in 7 days
  • parent come to my house..holiday..CNY kan? cuti pon panjang so we fetch them from Pahang
  • a bit bz..all weeks become family chef, cooking..entertaining beloved parent.
  • visiting my untie at Gombak n hv lunched there..mum get cheque frm PLKN.
  • bring my mum to nursery..sibok nk carik bunga loceng..nk kunin, putih..sib baik dpt, itupon dh 'argue' gan toke..mahal sgt..but my dad aggresively bought it even my mum try to 'jual mahal' kt toke tuh ha..nk murah la katakan!
  • Adik resigned from Mothercare Alamanda after 3 month working there..she felt excited during payment day hahahah..tp rasa cam rugi berenti sb dh selesa dgn apa yg dia dpt but study kene sambung..skang nie my younger brother pon keje kt KFC alamanda tu sementara cari keje len..baru abeh study dr KUKUM,perlis.
  • on public holiday sending my parent back to Pahang, dorang eager sgt nk blk..yolah, org tua tentu windukan rumah sendiri..haku sendiri pon bile seminggu x blk, windu amat kt katil n dapur yg x seberapa tu hah..
  • tp yg paling best is dpt BABYSITTING Qistina sabtu tuh..sonok tgh my dad layan si Qiss, siap kene geget jari..adoiii!-lokong ajak g kenduri kt banting pon x mo pegi, 'penangan' si Qiss heheheh

No comments: