August 08, 2005

Edisi Diari's

Mawi Worl..akhirnya anak felda Taib Andak..berjaya memenangi hadiah bernilai 1/4 juta..duit tunai, rumah, keta n percutian ke luar negara..itulah org kata..tuan ayam nmpk di kaki, tuah manusia hanya Allah yang tahu..hehehehe! Jap lg aku akak tepek gambo mawi dlm blog nih, mana le tau kot2 ade yg x kenal ke..kurang kenal ke..or nk pastikan betoi idok si mawi nih hensem kan..jd aku dgn gumbira nya akan mensatisfied kan korang terutama chik min tuh...w/pon tgk kt kedai tp tgk gak le kan dr langsung x tgk tp ngaku tahu kan?!

mlm sabtu seperti biase gua teman hubby tgk AF..maklumlah dia peminat setia skit2..w/pon x de le die-hard fan tp perkembangan siri tuh mmg digemarinya..aku lak skang nih mengalami 'kemurungan' tuk tgk realiti tv show nih..membosankan je..dh bleh agak wat next..not like b4..it mistery..nowdays keputusan kekdg tuh melampau sgt unlogik nyer..jd dr aku saket ati lebey baik karaoke ke..sakat hubby aku ke, or wat mende2 len le..pendek kate...rancangan tv skang nih memBOHSANKAN..x tau le nape? aku sendiri pon heran..berita pon sama..blk2 cite yg sama..bom sana..sembelih sini..cipta sana...cipta rekod sini...x de kesudahan...dh lama x tgk wayang..gian plak rase nya hehehe...eh-eh, itu kot ubat sindrom kemurungan tv aku nih?

Amacam gua punye blog baru sweet? ade cantik?.. teruja?..wat perubahan skit tau pah, bknnya pe tp nk tuko angin sat..kalu x sesuai..aku tuko le gan blog lama..ok tk cik kuntum? tuk chik min, nnt2 ler ye..pala akak nih tk abeh pening lg melayan formula blog skin nih..ade yg tk bleh download..ade yg download separuh je..ade yg langsung x appear kt template..entah lah..iskk..isk...last2 aku jumpe yg nih n berkenan gan layout dia..simple like fairies..comel je kuikuikuikkui...tepek je le..asal bleh,bleh gitu?

p/s: at last he admit..still i'm not satisfied with his explanation..emm..wonder y!

No comments: