July 15, 2010

blog dh bersawang!!!

ye ye ye aku tau!

blog dh berswang kan? nyamok tiruk ade, boya tembaga ade, ulat, sipot bab* ade, chiwi n chello laa...hahahaha, seme la tp

ade aku kisah??? kuang3x

sepnjg yg aku menyepi tanpa blog nie, aku x ilang atau g e lombok laaa..aku ade je kat mesia ni
tp byk sgt mesalah yg terjd so i hv no mud to update or wat so ever k

juls dok perli2 blog ni tp ilekklaa..aku bertapa je bkn ilang tanpa jejak wakakakakka.

nape aku blog blk? sb aku musan gan FB..tetiba 'mak langau' kaco idup bahagia ku blk so, cool down dulu laa...jd aku 'rujuk' blk gan blog nie haaa..

pe cite?

cite cam biasa, aku tetap aku x berubah sket pon kecoli body yg semakin gebu n mantop nie laaa..ade pic nk tepek tp pendrive Adik pjm bwk p kolej so nnt2 la aku tepek ye?

DUKA tiba awal tahun sob... sob....sob

tp alhamdulillah SUKA pula tiba setelah dugaan melanda...

aku akan terus berdoa semoga 'matahari' yg muncol ini akan terus bersinar membawa kebahagian pada kami berdua, ameen.

1 comment:

Jul's said...

mak iti...
aku nak "matahari" tuh jugakkk...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
cam ko & minie...
nakkk..!!! nak..!! nakkk..!!!!