October 28, 2008

Insiden Memalukan



eiiii...eiiii...eiiii...malunya...sob...sob..sob..rasa cam nk nangis..malu sungguh..tu le dok gelak2 kan si sno kodoks lastweek..disweek haku pulok yg kene.tu lah gatai sgt nk naik scooter g psr mlm , ha kan dh 'kemaluan' hahahahha..

mlm ahad tu si Oya nk p borong kain tudung so beria2lah minah tu ajak g naik kete dia tp haku degil nk naik scooter gan lokong.so Adik je lah yg naik 'kuning' tu..dat nite haku pakai blaus batik warne purple. ala yg bli gan si "Nyah Kecoh" tu lah..sb sonok sgt nk naik scooter haku terlupa sesuatu. then 'sesuatu' itulah yg terjadi, ampessss!

lokong haku ni bole tahan gak drive laju, so Oya follow kt blkg. then while i'm enjoying my view frm da sit suddenly "whosshhhhh"..blaus haku tersingkap..ye tersingkap maut nye until u can see da "bikini line"(stop that giggling sno)..kelam kabut haku tarik blk..Ya Allah, baru je lps overtake sorang mat rempit ..masyaAllah, tentu dia nampk..malunya..malunya...malunya!

sampai je kt destinasi cepat2 haku soal bdk berdua tu..ade nmpk x? tgk2,dorang pon blum abeh gelak kan haku lg...cehhh,ampessss! sambil gelak2 Adik kate "Ala, kami je yg nmpk sb 'kuning' follow u rapat muahahahha...' sambil sambung gelak lg..haku luku gak minah nie kang.elooo..jln tu 2 lorong tau..tentu lorong yg lg 1 pon bole nmpk, arghhhhhhh!

bile haku ngadu gan lokong,

"Dah tau nk naik scooter sape soh pki bj tuh"

haku gak yg kene blk!

p/s: sno, jgn nk guling2 gelak kan haku tau..

3 comments:

snow said...

tu la pasal.. dok gelak kan org.. diri senirik yg kena balik...

mak_iTi said...

cehhhh...malu siottt..tersingkap!

chik_minie said...

uish.. dasat tu mak iti.. merempit penoh seksi!.. wakakaka!...