March 24, 2006

Edisi Diari's

emmm...skang nih smua kronie's tgh dlm awangan hihihihihi..nape? ade lerrrr..smua sdg merancang atau menikmati 'pelaburan' selama lebey kurang 3 thn berkhidmat..tp biase arrr..dh reseki, alhamdulillah! tp yg penting skali musti beringat utk ari2 susah sok..kene menyimpan..tambahan pula skang nih petrol telah naik melambung sbyk RM0.30..perghhhh...geram pon ade...tp if that can help malaysia economic growth..x per arrr..kesenangan tuk rakyat ok ler..tp jgn dok buncitkan 'jerung-jerung' dgn pelaburan mega negara..elakkan!

lama aku x update..maleh senornya..boss x de pon aku maleh..sb dok melayan geng's kt level VIP nih :p, kejap kt bilik Mas PUU..kejap kt bilik Kk Nor TKP(S)..jap kt bilik KK Ani TKP(M)..merata2 aku merewangkan diri sb bohsan..dun wori..w/pon aku merayo tp tetap kt situ jer..bilik diorg sebelah2..pe nk riso..kalu tepon bunyi, tarik jer ler :p

kontrak boss dh nk abeh..lg 3 minggu jer..emmm, cam baru je lg dok kt sini..boss dh nk abeh kontrak..abeh ler elaun aku hihihihi...mungkin blk smula kt Section Pembahagian or dok sini gan Datuk Seri Iskandar..former Ketua Pengarah UPE dulu..emmm...cenganer ek? serba salah..argghh, lantok ler..mana2 pon sama..peduli pe aku gan VVIP nih..diorg pon manusia gak..pepandai ler aku nnt nk idop..melobi ker..kipas montot ker..a.k.a mengampu ker..kwang...kwang..kwang...:)

this early april aku agak bz sket...tu yg penin..mak nk g umrah 5hb..so aku nk cuti 2 ari je..tp ade problem lak..bos abeh last day 7hb April..tp aku kene tambah cuti plak sb FIL aku soh blk...kene le tambah cuti plak..4 hari(4-7)..ade hal katenya..important matters..anak beranak punyer cite tp x mo kasi tau..aik, Bak nk kawen baru ke? hasben aku plak x bleh nk cuti lompat2 or selang2..kene amek direct jer..aku nk jimat cuti tp bila serentak ade hal nih..penin pala aku..dh tu bos plak last week time aku cuti tuh..rase cam x elok plak..bile dia nk pegi aku plak cuti..nk gak minta maaf kot2 wat salah or x dpt selesaikan tugasan dia sepjg aku berkhidmat kt sini...kan..kan..kan..??!!

p/s: x de duit susah...ade duit pon susah...pe arrr!

No comments: