September 12, 2005

Edisi Diari's

13hb 8.45 mlm

segala persoalan mengenai ‘cenonet’ telah diungkaikan..hehehhe..tp sukar jugak memulanya..1st-mmg x nmpk..kosong je dlm tv tuh..puas koi belek kt dlm gambo tuh tp x nmpk2 si ‘cenonet’..hasben gan Nelson je yg nmpk..heran!

rabun sgt ke aku nih? Yg aku nmpk hanyalah blur n hitam..x de pon cenonet tuh kt dlm gambo? Pandai dia nyorok ek..w/pon si Nelson tuh dh point n bulat kan gambo cenonet tuh tp aku msh x nmpk..puas koi kejip2 kan mata..tp hasben aku kate..ade je dlm gambo tuh..suke ati ko le ‘cenonet’ nk main nyorok2 plak..aku luku budak nih kang!

Emmm..nama tuk si cenonet tuh pon abah dh pick..heran ler atok ko tuh cenonet..memandai2 ja taruh nama hehehe..kuar pon blum lg tp nama dh ade..bertuah sungguh..alhamdulillah, syukur..semoga tiada masalah sehingga cukup tempoh matang si cenonet nih..koi akan cuba menjadi org yg paling ayu dan sopan sepanjang tempoh 37 minggu nih..menjaga kelakuan...meninggalkan perkara2 yg buruk..dan akan ikot kate hasben..takkan durhaka..insyaAllah (yakin boleh ker? Rase nya cam x jer hehehehe..)

Pe2 pon koi x bleh hepi sgt..kang len plak jd nya..jd tawakal n berserah je pd Allah..segala yg buruk tuh dtg dari hambaNya yg daif dan segala kebaikkan itu kehendakNya jua!

p/s: awat perut rase x selesa je nih..isk..isk..isk..

No comments: